Basisschool

Ohh ik zit hier met een dolenthousiaste kleuter die liever vandaag als morgen terug gaat naar de basisschool :D:D
Ze vond het zooooo leuk
Ik bracht haar vanmiddag, en ze werd een beetje stil en ik moest d’r optillen dus ik dacht oh oh, daar gaan we
Maar toen zei haar Juf (anja) steeds kom maar zoek maar een plaatsje uit in de kring, maar dat wilde ze niet, toen zei de juf, wil je even bij mij op schoot zitten? jaaaaaa dat wilde ze wel :D:D
Dus ik dacht hup wegwezen hier, als ik blijf hangen heeft ze kans om zich te bedenken, dus ik gaf een kus en zei, veel plezier ik kom je strakkies weer halen…
Nou niks aan de hand dus gelukkig…
15.15 haar weer ophalen…
Ohhh klein prulleke tussen al die kindjes ze liep wat onwennig mee en bleef dus op de speelplaats staan, en wist ff niet meer waar ze heen moest hihi, gelukkig zag de juf dat en die liep terug om haar te halen, nou daar kwam ze aangerend hoor, ze vond het echt G E W E L D I G!!!

Eenmaal thuis grote verhalen natuurlijk, en ze moest ff papa bellen hoor Dus ik gaf haar de telefoon: PAPA ik was naar de basisschool :D:D bigsmile erbij haha!
Ze wil dus dolgraag weer!

Heerlijk ben zo blij dat ze het zo leuk vind, hopelijk is dat 22 augustus nog steeds zo

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 30 Jun 2005 16:40:32

Gewijzigd door - Nathalie op 30 Jun 2005 16:41:30

Ze is natuurlijk apetrots dat ze al zo groot is dat ze naar de basisschool mag. Harstikke leuk dat het zo goed beviel, hopelijk straks ook als ze meerdere dagen en misschien ook middagen achter elkaar moet/mag.

hee leuk dat ze zo super middag heb gehad
san zie je ineens dat je kind groot word he zucht

mag ze nu nog een keer proef draaien of nu pas echt op 22 augustus

Nee dit was de enige doorschuifmiddag, dus 22 augustus voor het eerst weer, spannend hoor

Groetjes Nathalie & Co

ooh super dat ze het zo leuk heeft gehad!Sofie wil ook zo graag, heb er al achteraan gebeld en ze waren haar echt niet vergeten er komt nog een uitnodiging voor een middagje voor de vakntie, maar dach wel bij mezelf, pff laat hoor kind is al 2 wkn 4 jaar en nog niets gehoord

groetjes Kim, mama van

en

Ja das idd laat, Demi heeft al weken geleden een uitnodiging gekregen, en vorige week nog een keer extra een leuk kaartje van de Juf…

Groetjes Nathalie & Co

Super zeg dat ze het leuk heeft gevonden

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin