De verjaardag van Bas zit er weer op. 's Ochtends een klein groepje en 's middags de grootste bump. Het was behoorlijk druk, maar de kinderen hebben zich allemaal zeer goed gedragen en vermaakt. We hadden in de garage een kleed neergelegd en het keukentje, het picknicktafeltje en wat ander speelgoed. Daar hebben de wat grotere kinderen gespeeld. De kleine kinderen hebben zich hier in de computer-/speelhoek prima vermaakt met het oude en nieuwe speelgoed van Bas. Alleen het voor het feestvarken zelf was het toch wel wat veel. Hij heeft nl. nog steeds wel een middagslaapje nodig, maar hij wil dat eigenlijk niet meer. Op zo’n drukke dag als gisteren had hij het heel hard nodig. Maar ja, het was zijn feest, dus hij wilde niet. Resultaat. Om 16.30 heeft hij overgegeven. Gelukkig had hij (wonderbaarlijk genoeg) niet veel gesnoept en was het meer drinken dat eruit kwam. En doordat de banken waren verplaatst om de kring wat groter te maken, is het ook nog eens alleen maar op het parket gekomen, en niet op het kleed. Zelfs na het spugen wilde hij niet naar bed. Maar toen hij rond 18.30 weer een poepbroek had (hij was ook een beetje aan de dunne) en ik zei dat ik wel moe was en even in zijn bed wilde liggen is Bas naast mij (in zijn eigen bed) in slaap gevallen. Vanmorgen om 6 uur was hij echter alweer wakker. Logisch, hij had een lege maag. Na een volle fles pap en een plak ontbijtkoek is hij echter weer gaan slapen om rond 8.30 zich weer te melden.
Het was een leuke dag, met dank aan oma die heel hard geholpen heeft om de "catering"rond te krijgen. Ik denk echter wel dat we het volgend jaar anders gaan doen, want dit was gewoon te veel van het goede.
Groetjes,
Marijke, mama van Bas en Wendy