Ik wil zo graag een nieuwe banner erbij maar ik weet niet meer hoe het moet.
Ik krijg allemaal gekke cijfers en tekens in plaats van een banner.
Wie weet wat ik fout doe ?
Banner plaatsen
Jaaaaaaaaaaaaa het is geluk !
Ben er wel een hele tijd mee bezig geweest maar ben blij dat ik hem eindelijk heb
Hee Sje waarom heb jij eigenlijk geen banners van je kids aangemaakt ?
Is leuk want dan kan iedereen zo in een oogopslag zien hoe oud je meiden zijn.
Weet niet waarom ik die nooit gemaakt heb.
Ik ben altijd nogal voorzichtig met allerlei sites i.v.m. spam enzo (getrouwd met een IT-er, dan krijg je dat!) dus mogelijk dat ik het daarom nooit gedaan heb.
Maar ze zijn 2 jaar+2 maanden en 3,5 jaar!
Misschien dat ik ooit nog bannertjes aan ga maken. Wie weet.
Groetekes, Sje
Spam is dat je ongevraagd een hoop rotzooi-mail krijgt omdat je ergens op een website je mailadres heb ingegeven of dat daar je ip-adres gescreend is.
Groetekes, Sje
Aha, nee hoor, ik heb de mijne op babybrabbel aangemaakt en die van Joyce al een hele tijd geleden en ik heb nog nooit rotzooi ontvangen via die site. Maar ik weet wel heel goed wat je bedoelt. V an eentje krijgen we ongevraagt wel 16 mailtjes per maand en dat is heel irritant. Ik weet ook niet hoe ik dat kan stoppen. Weet jij of dat kan en zo ja hoe dat moet ?
Spam is niet te stoppen of uit te roeien.
Je kunt het wel ietsje verminderen door bijvoorbeeld al die mailtjes met shift-delete weg te gooien. Dus helemaal niet openen.
Verder gewoon uitkijken op wat voor websites je je mailadres achterlaat.
Mocht je toch je mailadres op websites achter willen laten maak daar dan een apart hotmail-adres voor aan. Mocht je daar verschrikkelijk veel spam op gaan ontvangen, kun je gewoon dat adres opheffen.
Hou in elk geval 1 mailadres gewoon voor je familie/vrienden en laat die mensen weten dat ze dat adres alleen maar mogen gebruiken om gewoon privé met je te mailen en dat ze dat niet mogen gebruiken op websites of in algemene mailinglists.
Je hebt bijvoorbeeld weleens mensen die aan heel hun mailinglist een mailtje doorsturen met een leuk filmpje ofzo. Als al die mensen diezelfde mail ook weer doorsturen hangt jouw mailadres daar dus ook nog steeds aan. Dat gaat heel de wereld over en voor je het weet zit je mailadres ergens in een mailtje in Australië. Er hoeft maar 1 hacker tussen te zitten die servers/mailboxen scant op mailadressen en floep je zwemt vervolgens weer in de spam!
Dus stoppen kun je het nooit, maar je kunt het wel grotendeels voorkomen.
Groetekes, Sje
Ai, jammer, ik had gehoopt dat je er iets tegen wist om het te stoppen.
Maar bedankt voor je tips en uitleg