Banggggg

brrrr wie heeft de gouden tip zo midden in de nacht

De maden rukken op echt verschrikkelijk

ze zitten hier in de tuin sinds de bui van vanavond, kan niets vinden wat rot of rottend is, maar ondertussen is de grond hier wit van de krieoelende maden, brr krijg er gewoon waanbeelden van,de fles chloor is leeg, de algenverdelger ook, en de ontkalker en tja 10 waterkokers vol met kokend water en nog brrrrrrr

help!

Kussies

Oh mijn god, ik zou niet weten wat je daar aan moet doen. Ik leef wel met je mee.
Ik weet het daar heb je nix aan maar gatverdamme.

Sterkte Miriam

nou ik heb nog een tuin vol met dooie maden
heb opa maar gebeld en die moet ons maar komen redden want pff ze liggen er leuk bij en met 2 honden en een klein kind moet je ze wel snel opruimen brrr

Nacht merries heb ik ervan gehad
kriebelde me overal en nu nog trouwens

Kussies

getverderrie!

Fijn dat opa het komt opruimen… ik moet er persoonlijk niet aandenken!

opa heeft zijn werk grondig gedaan, ik zie niets meer, houd wel de honden en sofie maar binnen vandaag… brrr

Ohhh gatverdamme, niks zo vies als die beesten mijn vuilbak zit steeds onder, worden hier naar eens in de 2 wk geleegt en dan met die poep luiers wil dat wel, waar die bij jouw nou vandaan kwamen? heel apart maar gelukkig opa in de buurt

Tries

Ik zit hier al met kippenvel laat staan jij brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat erg brrrrrrrrrrrrrrrr

sterkte ermee!!!

Bah ik krijg er jeuk van.
Ik griezel gewoon als ik die vieze beestsjes zie.

Sterkte ermee.

Regina

Groetjes Regina

Misschien kun je een receptje vinden op het internet?? hihiihih grapje!! (Je kunt wel tegen een stootje toch?)

Maar eh ik vind ze ook supersmerig hoor! Dat soort klusjes zijn voor Jeff!

Nou ik ga maar weer eens!

Liefs ellen

Ps. Heeft opa ze nog weggekregen?