Bang

hallo iedereen.

ben helemaal nieuw hier maar ben dan dan ook voor de eerste keer zwanger. ik ben nu 9 weken zwanger en was er dolgelukkig mee maar gisteren begon ik in 1 x bloed te verliezen als een normale menstruatie. heb vanochtend de huisarts opgebeld en die kan er ook niks aan veranderen ook al word het nu een miskraam. maar goed ik voel me voor de rest heel goed ben wel heel erg moe en heb gevoelige borsten maar voel me niet ziek ofzo. wel heb ik een rommelend gevoel in mn onderbuik maar ja dat heb ik altijd tijndens mn menstruatie. nu is mijn vraag of iemand hier dit herkent en of het toen goed is afgelopen.
xxx

hallo,

ook ik heb dit gehad alleen met 14 weken zwangerschap.
maar toen liep het niet goed af en 3 dagen bloed gehad en toen uieindelijk dus een miskraam. ook ik had geen pijn of iets en had ook gewoon nog de zwangerschaps kwaaltjes.
sterkte ermee en hopelijk loopt het bij jou wel goed af
groetjes

Gewijzigd door - saphira18 op 17 Jan 2009 15:03:44

Ik heb met 9 weken ook bloedverlies gehad. En dacht ook dat het mis ging. M ijn verloskundige en ik zijn later aan het rekenen gegaan en het was het moment dat ik wel ongesteld had moeten worden. Het kan zijn dat je daarom een beetje bloed verliest. Sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal. Ik heb het in die dagen wel wat rustiger aan gedaan. Zo bijvoorbeeld even niet gaan fietsen naar me werk en ook thuis de boel de boel even gelaten en gewoon mijn rust genomen. Wat meer op de bank gezeten en wat meer geslapen. Snap heel goed dat je je zorgen maakt. Kijk het even aan en stopt het niet of vertrouw je het niet bel het spoednummer van je berloskundige want dat is er niet alleen voor bevallingen.

Groetjes,

Michèle

[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

dank jullie wel voor de reacties maar helaas… tis een miskraam geworden.

Ach wat naar voor je meis. Heel veel sterkte.

Groetjes,

Michèle

Wat ontzettend naar voor jullie, heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

oh meis toch, heel veel sterkte,

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

sterkte ermee.
ook ik weet wat t is.
het helpt niet echt als mensen zeggen ‘‘sterkte ermee’’ maar toch

groetjes ons