Hoi
Ik maak me echt zorgen over het angstige gedrag van Nanik.
Een tijd geleden was ze ineens bang voor de lampen bij mijn ouders. Na een week ofzo was dat over en ging het weer goed met haar.
Nadat ze ziek is geweest en kiezen heeft gekregen (dus een vervelende periode voor haar geweest) is dit gedrag weer terug maar dan heeft ze het met van alles.
Ze hangt heel erg aan mij is is bijna de hele dag bang. Harde geluiden kan ik me nog wel voorstellen maar ze is ook bang om alleen in de kamer te zijn of van een schilderij of van de maan enz… Ze wil eigenlijk heel de dag gedragen worden maar daar geef ik niet aan toe. Dus lopen we heel de dag hand in hand rond.
Soms vergeet ze het even en als ik dan even in de keuken sta komt ze helemaal hysterisch aanrennen en dan roept ze ook: MAMA NANIK BANG!!!
Heeft iemand tips hoe we hiermee om kunnen gaan. Het is nu iets langer dan een week aan de gang maar dit is niet alleen heel vervelend voor ons maar vooral ook voor haar. Zat al te denken om het bij het consultatie buro na te vragen maar ik heb het niet zo op dat buro.
Bedankt
Bianca