hoi meiden
mijn zoontje van 1.5 is ineens bang in het donker
hij loopt al nachten te krijsen en ik maar niet snappen waarom
ik heb namelijk verduisterings gordijnen en hij lijkt ineens bang in het donker
vanavond lampje aangelaten en hij ging gewoon zwaaien toen ik zijn kamer uitliep
ik vind het heel apart dat dat soort dingen van de 1 op de andere dag gebeuren.
Bang
Ja, maf maar waar dat ze van de ene op de andere dag bang kunnen zijn.
Stephan heeft het ook hoor.
Ik maak me er verder niet druk om en laat gewoon een nachtlampje aan.
Gaat vanzelf weer voorbij die fase.
Ik herinner me nog goed dat ik vroeger thuis, als kind, ook steeds het licht op de gang aan wilde en na een tijdje juist weer uit, dan weer aan etc.
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Hihihihi die van ons wil dus geen lampje aan, de gekkerd. Ik had wel zo`n lampje voor in het stopcontact, maar in de nacht van de bevalling van Jessin vertelde ze aan de buurvrouw die deed oppassen op dr dat die toch echt eruit moest. Hahahaha en nu roept ze meteen vanuit bed, LAMPJE UIT ! hahahaha maf he ?
Wij houden zltijd een lichtje aan voor de meiden.
HJeb het 1 keer niet gedaan en toen stond Shakira krijsend naast haar bed, dus sindsdien…
En niet doorvertellen hoor maar we hebben zelf ook nog een lampje aan
Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
en Fajah (17-11-2004)
ja wij hebben hier ook zo een lampje voor in het stopcontact werkt prima zo… stefke heeft wel nooit echt bang gehad (tot nu toe!)
liefs jessica, &
Lisa en Cas willen het juist zo donker mogelijk.
Grappig hoe verschillend mensen kunnen zijn.
Als Denn nachtdienst heeft dat heb ik het liefst ook een lampje aan, al ben ik minder ‘bang’ dan toen ik nog geen kinderen had.
Maar vreemd dat het van het ene op het andere moment is.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
quote:
Als Denn nachtdienst heeft dat heb ik het liefst ook een lampje aan,
Ja hoor, zo gaat dat hier ook.
Als Peet nachtdienst heeft brand er echt wel een lampje ergens
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Mijn oudste was altijd al een beetje bangig en had al een nachtlampje, maar ik dacht dat dat wel over zou zijn als ie (sinds juni) samen met zijn broertje op 1 kamer sliep. Maar nou beweert die ook zomaar dat ie bang in het donker is, dus nu moet de deur openblijven, het licht beneden aan en ook nog een klein nachtlampje aan.