Bang voor sneeuw

Hoi allaemaal! Mijn zoontje van 1,5 jaar is heel bang voor de sneeuw. Als ik hem op de grond probeer te zetten, begint hij heel hard te krijsen en trekt hij zijn beentjes omhoog. Afgelopen zomer was het zelfde met zand, daar was hij aanvankelijk ook bang voor. Heeft er iemand ervaring mee?

Ik was zelf toen ik zo klein was ook bang voor sneeuw en zand. Ik heb foto’s van mezelf mét laarzen aan op het strand. Durfde echt niet met blote voeten in het zand. Meer kindjes van deze leeftijd vinden het niets hoor, volgend jaar is dat vast anders. Ik vind het niet gek in ieder geval.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Morgan moest ook even wennen, Nu vind het prachtig. Maar je hoort het wel vaker. Mijn ma’s oppaskindje vond het ook niks vorig jaar.

Groetjes,

Michèle

quote:
Hoi allaemaal! Mijn zoontje van 1,5 jaar is heel bang voor de sneeuw. Als ik hem op de grond probeer te zetten, begint hij heel hard te krijsen en trekt hij zijn beentjes omhoog. Afgelopen zomer was het zelfde met zand, daar was hij aanvankelijk ook bang voor. Heeft er iemand ervaring mee?

“Aanvankelijk”, dus dat ging ook over.
Zelfde aanpakken als in de zomer met het zand, en hij zal er wel aan wennen.

Nu hopen dat ie er aan went voordat het allemaal weer weg is

M.

Ik wil ook ff reageren de topic kwam mij bekend over
Aaron doet geen stap in de sneeuw (17 maanden)
Ik moet hem optillen om over de drempel van de deur te komen want anders trapt hij in de sneeuw.
Als hij in de carpoort staat is alles ineens weer prima…speelt hij daar!
Ga kijken voor een slee morgen misschien vind hij het dan ineens geweldig!

dus…ook hier…heel herkenbaar!
Ik vind het wel lachwekkend eigenlijk!

Gr, Danielle

Ik wens je succes met het zoeken naar een slee
Volgens mij zijn ze allemaal uitverkocht…

Liefs, Anne

ja klopt, paar winkels al gehad …overal uitverkocht!

We blijven zoeken…heb nu gehoord Halfords…dus morgen daar naar toe!

Kan hij nog mee op vakantie!

Gr, Danielle

Wat vervelend dat hij zo bang is voor de sneeuw.

Danielle, succes met je zoektocht naar een slee. Tim vind de sneeuw helemaal geweldig, dus ik vol goede moed vanmiddag naar het winkelcentrum voor een slee. Leek me zo leuk om Tim op de slee te zetten, maar helaas waren ze overal uitverkocht.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker