Bang voor de kapper

Onze zoon van twee jaar is als de dood voor de kapper,

Jammergenoeg groeid zijn haar in een supper tempo en is het soms echt noodzakelijk om zijn haar te laten knippen. Eerst gewoon naar de kapper toe maar dat was helemaal een drama. Gillen en huilen met zijn hoofd schudden en zijn handen telken maar rond zwaaien.
Nu hebben wij een kapper aan huis laten komen misschien dat het is zijn eigen ongeving beter zou gaan. Maar weer het zelfde hij is dan daadwerkelijk zo overstuur dat het een lange tijd duurt om hem weer te kalmeren.

Heeft iemand een iedee hoe ik dit makkelijker kan maken voor zowel hem als voor ons het is werkelijk hardverscheurend hem zo te zien.

liefs

mignon eskes

Hier hetzelfde, Milan van 2 krijst ook alles bij elkaar, om 18 uur mogen we weer, demi doet het prima maar milan krijst alles bij elkaar…

Groetjes Nathalie & Co

Ow, moeilijk is dat hè
Wij hebben het met Stephan in het begin ook gehad, maar gelukkig gaat het nu veel beter!
Echt een “super tip” heb ik helaas niet voor je.
Onze kapster is wel heel erg geduldig en liet Stephan altijd alles van tevoren zien (“kijk eens, een schaartje! En ook nog een kammetje, daar kan je je haartjes mooi mee kammen hè” etc. etc.)
Dat hielp altijd wel een beetje.
Maar echt over ging het pas na een tijdje…Ik denk dat het een soort fase is ofzo.

Als me nog iets te binnen schiet zet ik het hier alsnog even neer.
Tussentijds heel veel sterkte gewenst!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

oei dat zal vervelend zijn!!jammrer genoeg heb ik geen tip!! heb de luxe dat stefke het geweldig vindt als zijn haar geknipt wordt,hoop voor je dat het niet te lang duurt dat hij er zo bang van heeft,kan me voorstellen dat het helemaal geen pretje is!

liefs jessica, &

Hai,

ook mijn zoontje Jan krijste alles bij elkaar bij de kapper. In wanhoop heb ik het de kapper toen met de tondeuse heel kort laten scheren. Jan zag er afschuwelijk uit… Ik denk dat het een normale fase is om bang te zijn bij de kapper. Zou het eventueel helpen als hij zelf mag knippen op een pop? En anders eventueel zelf zijn pony bijhouden tot hij minder bang is. Lang haar is helemaal in; kijk maar naar de kinderen van Marco Borsato!

sterkte,
Nicole

Evianne is met ons geweest de 2e keer, ze vond het maar niks de eerste keer alhoewel ze niet krijste. Bij mij op schoot hebben we eerst gekeken hoe bij pappa de haartjes werden geknipt en toen werden bij haar ( wel nog steeds bij mij op schoot ) de haartjes geknipt. Dat ging prima alhoewel ze wel alles goed in de gaten hield verder. De vorige keer ging ook goed, toen is ze met pappa alleen gegaan en toen vond ik er niks an toen ze weer met dr nieuwe coupe thuis kwam hahahaha.

Nou weer een hel gister hoor, de man van de kapster kwam kijken of ze niet z’n oor eraf had geknipt zo ging ie tekeer…
Ben blij dat we er weer ff vanaf zijn pfffff, onze kapster is ook erg geduldig enzo maar hij vind het gewoon echt niks

Groetjes Nathalie & Co

ja heel erg herkenbaar Patrick is donderdag geknipt ben erg blij dat we nu even vooruit kunnen. Onze kapster is ook erg geduldig en leuk met onze Patrick maar toch vind hij het helemaal niks. Loopt de hele tijd te gillen dat het pijn doet. heel zielig hoor maar gelukkig kunnen we nu weer even vooruit.

mignon eskes

Laatst was er ook een onderwerp over kappers op sesamstraat toen ik toen aan patrick vroeg of hij naar de kapper wilden zij hij volmondig “ja” maar hellaas toen eenmaal de kapper er was wilden hij toch niet meer

ging iets niet helemaal goed met die banner

[link=http://www.snugglepie.com][/link]

iemand enig idee hoe ik die goed kan krijgen

][/

Hij staat er bijna goed nu
Je moet die link als volgt plaatsen:

[img*]dan op deze plek de link en weer afsluiten met[/img*]

Moet je alleen even die twee sterretjes weglaten

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 24 Oct 2005 09:48:49