Bandenpijn

Waar hoor je bandenpijn precies te voelen? Ik heb het in de zwangerschap van Joey onder in de buik, aan de zijkanten gevoeld, een beetje richting de liezen.
maar nu voel ik het aan beide kanten ook net onder de ribben… Zijn dat ook de banden? Ik krijg er steeds een gevoel van spierpijn/steken en vooral als ik stevig heb gefietst.

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Kan je middenrif zijn en je longen die wat minder ruimte krijgen. Dat heb ik ook gehad op het laatst. Is erg vervelend, maar kan geen kwaad.

Groetjes,

Michèle

tsja dat klinkt ook wel heel logisch. Maar dan zou ik het toch altijd moeten voelen? Ik neem aan dat die longen dan constand minder ruimte moeten hebben?

Nou ja als jij recht staat of zit dan hebben ze de ruimte, maar als je gaat fietsen dan duw je je buik omhoog dus hebben ze minder ruimte en dat wordt steeds minder die ruimte.

Groetjes,

Michèle

Nou dat moet het dan wel zijn, want ik krijg het ook steeds vaker als ik lang achter de computer heb gezeten. Dan zit ik dus net zo in elkaar als op de fiets! En dat wat ik na een drukke dag en veel lopen onder in mijn buik voel zal dan wel bandenpijn zijn.
Pfff denk je dat je ervaren bent na een eerste zwangerschap, maar nee hoor, ik vraag me nog net zo veel dingen af als van Joey! Bedankt voor je uitleg!

Geen dank enne als je echt heel erg last van je banden hebt, dan helpt misschien zo;n buikband van de prenatal. Ze zijn niet goedkoop en je draagt ze onder je kleren dus het is niet zo’n mode ding zeg maar. Ik hbe er geel veel baad bij gehad.

Groetjes,

Michèle

ja dat zei mijn werkgeefster ook al, maar ik vraag me af of dat bij mij wel kan. Ik heb naast een dikke zwangerschapsbuik, ook nog een dikek buik van mezelf. Dus die band moet dan wel een heel gewicht dragen, als ze die uberhaupt al in mijn maat hebben. Maar mocht dit erger gaan worden, ga ik er zeker eens naar informeren!

Kijken kan geen kwaad, Je hebt ze in verschillende maten en je koopt hem geloof ik 1 maat kleiner dan je eigen maat. Maar informeer inderdaad eens. Alleen 1 ding, ik heb er veel baad bij gehad, maar mijn rugspieren zijn er wel aardig door verslapt.

Groetjes,

Michèle