Bami


#1

heb je voor nodig _+ 4pers 1 pak mie 1pond prei 1pond kipfile tandoorie kruiden taugee en een zakje bamikruiden kipfile in blokje snijden en marineren in de tandoorikruiden dan bakken en met een gesnipperde ui dan prei snijden en wassen dan licht bakken en dan samen met je vlees laten sudderen dan de mie koken en de bamimix als alles klaar is dan doe je alles bij elkaar dan dan ga je de taugee en eventuweel paprika s licht bakken en dat er bij severen en dan zelf gemaakte knoflooksaus er bij maken met frietsaus of mayo met teentjesknoflook en peterselie en door en scheutje koffiemelk en dan een beetje water om het te verdunnen en dan lekker reepje ei er bij nou eetsmakelijk
groetjes marielle trotse mama van tanja


#2

hmmm klinkt heerlijk ga ik zo ook eens proberen

weet je wat ook lekker erbij is sateetje en een loempia jammieeee

groetjes bianca,dylan en kaitlyn


#3

ja dat is waar

groetjes marielle trotse mama van tanja


#4

Ik maak de knoflooksaus net ff anders…

mayo
yogurt
verse knoflook
peterselie
bieslook

heerlijk andere vind ik niet lekker dus maar het altijd zelf

Tries

Liefs Tries


#5

klinkt hartstikke lekker, ga ik vast proberen samen met de mayo van Tries.
In de supermarkt kun je banmipakketten kopen, dat is toch nog makkelijker of niet?

Liefs Kristel


#6

ja maar zewlf maken is veel lekkerder
vindt ik van wel het andere is gemak ja tries zo als jij het doet kan ook ik heb het zo geleerd ook met verse knoflook hoor maar niet met yoghurt en bieslook maar smaken verschillen
groetjes marielle trotse mama van tanja


#7

Waarschijnlijk bedoeld Kristel met zo’n bamipakket een pakket groenten.
Is misschien wel lekker, zit vaak ook nog kool bij en wortel.

Groetjes Mim


#8

ja dat is ook een idee zo leer je wat van me kaar en wordt het steeds lekkkerder hiihihihii
groetjes trotse mama van tanja


#9

Inderdaad Mimpie ik bedoelde zo’n groentepakket. Lekker met tauge erbij

Liefs Kristel