Bambix vanaf wanneer? en hoe vaak per dag?

alleen water??? nee hoor gewoon de fles maken zoals altijd en daarbij de bambix voegen!

alleen water??? nee hoor gewoon de fles maken zoals altijd en daarbij de bambix voegen!

Ok, dank je dan ga ik het toch halen morgen. Ik pakte een pak en daar stond op de voorkant heel groot alleen water toevoegen. Dus toen heb ik niet meer verder gekeken en het pak weer teruggezet. Stom dan van me, had waarschijnlijk toch even ergens verder moeten lezen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Maar dat staat op mijn pak niet hoor… had je wel de goede in je hand! ik heb bambix vanaf 6 maanden je hebt nl ook voor oudere leeftijd misschien is die alleen met water?

oh net vriendin aan de tel die zegt je hebt wel bambix waar alleen water bij moet maar die is dunner dan de bambix met flesvoeding… dus je kan kiezen. Ik heb die met flesvoeding … dus wist niet dat er ook andere waren…

Ik zag inderdaad ook een pak Bambix vanaf 12 maanden, maar deze was echt voor 6 maanden. Dan heb ik toch goed gekeken en is het echt alleen met water. Verder hadden ze geen andere en ik wil er graag flesvoeding bij doen. Dan ga ik morgen wel even naar een andere supermarkt.

Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

En Sandra al gevonden? en uitgeprobeerd? Wij geven hem hier om 13.00 uur met een lepeltje … is echt leuk! En het neemt niet zo veel tijd meer in beslag dan met de fles. Want hij hapt maar door… … Ook denk ik dat het meer verzadigd omdat er meer Bambix door moet om het dikker te maken. Je moet dan ook echt 7 grote scheppen erdoor doen… en met de fles 4 of 5 hooguit…