Bambix uit een bordje

Ik doe het in een bakje het fruit, anders staat het zo knullig, alleen als we weg zijn krijgt ze het uit het potje.

Groetjes,

Michèle

quote:
dag, ik geef puck nog steeds pap uit een fles 's morgens. Ik moet zeggen dat ze het zelf wil en wij vinden het zo knus. In bed bij ons drinkt de ' morgens haar papje. Difrax fles met L speen. Gaat prima.

loesie hoeveel doe jij erin ik heb namelijk ook een difrax fles met speen l maar krijg het er niet uit
en ben met allerlei spenen aan het klungelen maar heb nog steeds niiet de goede

Bij ons krijgt Julia fruit en groente uit een bordje. Ik vind dat niet gezellig anders, uit een potje!

De Bambix werd hier vanochtend weer vrolijk GEWEIGERD. Ze at nog geen half bordje…ze moet er echt aan wennen denk ik.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik moet de pap nog weer gaan proberen. Misschien morgen ochtend maar eens doen, al hoewel dinsdag is ze bij oma (ze gaat logeren) dus misschien weer geen succes. zucht maar weer even denken.

Groetjes,

Michèle

Bij ons is de pap ook geen succes. Vandaag de L-speen geprobeerd en toen dronk ze alleen het vocht en de vezels bleven achter in de fles! Grrrr. Morgen dan maar weer een bordje proberen. Lukt het niet, dan probeer ik toch een keer die pakjes, want voor de granen vind ik het toch wel goed als ze pap eet…

Om de paar slokken even goed schudden helpt, dan blijven de vezels en melk goed gemengd. En ze wennen eraan dat de fles regelmatig uit het mondje gehaald wordt hoor, dat was hier in het begin drama maar wordt nu getolereerd…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, goed schudden is inderdaad wel handig. Alleen gaat de speen dan weer verstopt zitten! Ach joh, we proberen gewoon en dan moet het een keer goed komen he me Julia en de pap!

En zo is er altijd iets…haha. Al uit een bordje geprobeerd?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Sinds dit weekend krijgt Minke 's morgens ook een bord pap ipv een papfles omdat ik de flessen "kwijt"wil, voor zover dat al kan natuurlijk
Ik was bang dat ze zou gaan piepen omdat ze de fles gewend was , maar het ging prima. Wel even wennen om op zondag om 06.30 uur met je kraaiende dochtertje beneden aan tafel te zitten, wat dat betreft was die fles in bed bij papa en mama wel wat luxer voor ons
Maar goed, inderdaad de pap "aanlengen"met extra pap tot ie lekker dik is.
groetjes!

Fijn dat het zo goed gegaan is Minke.

Idd de pap dik genoeg maken. Wij zijn Tim pap gaan geven uit een bordje toen hij 7 maanden was. De 1e paar dagen was echt een drama, totdat we de pap dikker maakte. Toen ging het hardstikke goed en met 10 minuten is alles op.

Haha idd wel even wennen he. Wij deden de fles ook altijd lekker op bed en nu zitten we in het weekend ook vroeg beneden

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker