Bambix pap

Snap ik. Tja, kan je er verder ook niet mee helpen. Gewoon ff proberen en hopen op het beste!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

mjah… komt vast wel goed.
germ mijn vriend heeft al 2 dagen onwijze buik klachten, is echt doodziek
dokter denkt aan samanella het wordt steeds erger heeft nu ook hoge koorts.
als het morgen niet over is gaan ze daar onderzoek naar doen omdat het dan het beste openbaart ofzoiets
vind echt sneu heeft echt pijn tis een grote jongen en zit echt te kermen van de pijn.
dus het is effe mama die voor iedereen zorgt op het moment + de hond natuurlijk

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Schattebout, pap is pap. Zit niks extra energieks in. Het is maar net of je pap een ontbijt-ding of een einde-dag-ding vindt. Dus gewoon die Bambix als Nutrix behandelen, niet teveel bij nadenken en doorgaan met ademhalen!

Groetekes, Sje

Wat sneu voor je vriend Inge. Jullie blijven maar tobben op deze manier hè? En jij maar sterk en gezond blijven. Denk ook goed om jezelf hè?!

Enne Inge, wat betekent ‘germ’?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha
ja sorry dat is brabants
zoiets als arm schaapje hetzelfde eigelijk.
enne sje, je hebt ook gelijk. ik weet gewoon echt niks van bambix af en omdat er zo stond groei ontbijt had ik zoiets van oke?
heb je ook zoiets als groei nacht dan grapje maar dat snap je zelf wel he

enne ja ik weet het Mriek. kippetjes gegeten. en mama niet want die had wel is zin in een frietje wat ze al bijna een half jaar niet gegeten had.
is idd echt klote. nu nog is het hommeles hoor pfff
morgen toch maar weer bellen naar die arts

Ja, er bestaat Bambix Goeienacht. Daar zit rum in. Gegarandeerd dat-ie de hele nacht diep in slaap is en je hem de volgende ochtend om 10 uur wakker moet maken!

Groetekes, Sje

Gaat het er om dat de melk wat dikker wordt?
Of dat je echt pap wilt geven?

In het eerste geval gebruik je zo weinig van de bambix dat
er echt niet opeens een batterij energie vrijkomt.

Trouwens, afwegen is niet echt nodig hoor.
Klein beetje in de melk strooien en goed roeren (of schudden met de fles)
Als het dikker moet: beetje erbij doen.
Voordeel van bambix ten opzichte van brinta: brinta wordt als je stopt
met roeren nog steeds als maar dikker, terwijl bambix redelijk
dezelfde dikte blijft.
Wat dat betreft lijkt de pap van Bonbebe weer veel op brinta…

M.

Brinta mag ook nog niet voor die hele kleintjes. Te volkoren.

Groetekes, Sje

nee het idee moet hetzelfde zijn als dat ik 2 eetlepels nutrix geef door de fles met 200 cc voeding. en het gaat denk ik wel om de pap ja dat hij wat meer verzadigd is en een blij buikje heeft om de nacht in te gaan

Gewoon proberen met 2 eetlepels Bambix en kijken of de dikte overeenkomt met de Nutrixpap die je tot nu toe gewend was te maken.

Groetekes, Sje

heb net bambix gehaald + wat 6 maanden voer
ben benieuwd hoe het gaat
de opvolgmelk gaat in ieder geval goed nog, heb het wel gemengd met die nr 1

nou meiden gisteren voor het eerst die bambix gebruikt.
hij is wel om half 7 wakker geworden maar of dat daar aan ligt weet ik niet.
misschien een domme vraag, maar die opvolgmelk he, zit daar nou zoveel minder in dan in nr 1? want het is net alsof hij sinds een paar dagen (sinds ik die opvolgmelk aan het mengen ben met nr 1) meer honger heeft?
maargoed vanaf morgen is het alleen nog maar opvolgmelk, hij heeft nu nog anderhalve schep per fles van nr 1 en 3.5 schep nr 2 want meer was er niet…haha moet toch beetje verdelen he.
verder LIJKT de bambix ietsje dikker dan de nutrix maar hij had het wel even snel op. dat is dan wel weer gek want hij doet er echt maar 5 minuten over hoor ik haal m er dan natuurlijk nog wel vanaf om te boeren en even zn tut geven omdat ik die 5 min wel heel drastisch kort vind.
vanaf morgen over op 6+ maaltijden en fruit natuurlijk. heb deze week geen tijd om zelf vanalles te maken want ben beetje ill en drukke week hiero
komt goed

Ha ha ha dus ook geen wonder met bambix. Weet ik dat ook meteen als ze dat krijgt kan ik dus nog niet uitslapen

Groetjes,

Michèle

hahaha nee ga er maar niet vanuit maarja dit is dan ook ontbijt pap dus zit lekker veel energie in
maarre…weet jij een antwoord op mn vraag over die opvolgmelk

Nee volgens mij zit er niet minder is, meer zelfs geloof ik, maar hij gaat naar het einde van de sprong he, dan heeft Morgan ook altijd een paar vreetdagen.

Groetjes,

Michèle

ja klopt hij eet echt verbazingwekkend goed de laatste paar dagen. maar vond het toevallig.
opvolgmelk van kruidvat is goedkoper dan die nr 1 is dat ook met nutrilon?

Volgens mij is die opvolgmelk inderdaad iets minder voedzaam dan de nr. 1 en dat komt omdat ze vanaf het half jaar sowieso ook andere voeding erbij krijgen. Dus hele voedzame flesvoeding is niet meer noodzakelijk.

Kan dus goed dat het erop lijkt dat-ie meer honger heeft. Hopen dat-ie zijn groenten en fruit beter gaat eten daardoor!

Groetekes, Sje

jaja hij deed het super gisteren en joepie aaa jeee!! al 3 dagen een heel potje fruit
net effe als de wiedeweer een neuspompje gehaald want het arme drolletje snottert als een verkouden clown.
is niet leuk voor m.
die uit en die neusspray helpen in de zin dat zn snotteren erger wordt en hij het in zn mond krijgt en dat heel vies vind en gaat huilen.

weet iemand hoe vaak je dat pompje mag gebruiken per dag? want er staat op: niet te vaak gebruiken als het kind niet verkouden is want de slijmvliezen zijn gevoelig…
tja heel nuttige informatie…not dat snapte ik zelf ook nog wel

nou effe eten smakelijk iedereen

Geen idee, Morgan haat dat ding. Dus we gebruiken het echt zo min mogelijk.

Groetjes,

Michèle

jep hier ook grote mot met rico door dat ding haha germ maar dat werkt wel dat ding tjonge zeg dat er zoveel uit kan komen.
ja ik zal wel 'n nieuwe topic openen komen er meer reacties waarschijnlijk daarna slapen morgen weer een nieuwe ikke ben dag