morge…
sje had me aangeraden over te stappen van nutrix naar
Bambix ivm harde ontlasting van rico.
maar nu keek ik toevallig in het Wij jonge ouders magazine en daar stond het assortiment in van bambix, en nu vond ik dus alleen of kant en klare papjes of poeder waar je nog alleen water bij moest doen.
alleen ik geef dus kruidvat extra care, en dat is een ander type voeding.
ikw eet het het lijkt op mn vorige vraag met nestle pyama pap maar aangezien hier meer bambix kenners zijn wilde ik weten hoe jullie dat deden…als jullie b.v. speciale voeding gaven.
hoor graag van jullie
Bambix pap
Ik geef geen speciale voeding, maar volgens mij werkt het precies als nutrix. De pap toevoegen aan de fles. Je hebt namelijk ook gewoon losse pap zeg maar en niet alleen die kant en klaar dingen. Ga maar eens snuffelen bij het kruitvat. Kun je je helemaal uitleven. Trouwens bij een ah ook hoor
Groetjes,
Michèle
en bij de PLUS? haha
maar heb jij bambix? en gebruik je die ook in de laatste voeding??? en volgens sje werkt nutrix stoppend en bambix meer laxerend…dus dacht dan zit daar geen rijstebloem in wel? meer vezels enzo
Nee ik gebruik nu nutrilon goedenacht die heb ik bijelkaar gespaard bij de etos en nee het is echt niet zo dat ze nu ineens tot 8 uur slaapt Het enige verschil is dat ze nu wel haar fles leegdrinkt na der potje en dat deed ze met nutrix erdoor niet. Ik ga hierna eens kijken wat ze allemaal hebben. Enne Morgan haar ontlasting is op zich goed. Maar ik geloof dat Mriek wel een en ander weet van de bambix.
Groetjes,
Michèle
oke…Mriek
welke bambix is dat dan?
want ik zag alleen avondpapje ontbijpapje en een of andere wazige naam.
en wat is bambix precies (wat zit erin dus…)
Ken je Brinta? Zo ziet Bambix er ook uit.
Die Bambix gewoon bij de flesvoeding doen net zoals je tot nu toe met Nutrix hebt gedaan. Bambix groeiontbijt heet het geloof ik. Die pakken zijn er voor 2 of 3 verschillende leeftijden.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 15 Mar 2009 11:30:18
Bambix groei-ontbijt inderdaad: en dan de fijne granen-versie (vanaf 6 maanden). Vanaf 8 maanden heb je de licht volkoren-versie (die gebruiken wij dus nu). En als je het van een lepeltje wilt geven, 20 gram pap afwegen op een keukenweegschaal (dan is het dik genoeg) en dat door de bereide melk doen. Geef je het in de fles, dan is het ongeveer 6 eetlepels erdoor. Mét papspeen uiteraard.
Kan je er iets mee?
Groetjes!
is het dikker dan nutrix?
want ik heb een 123 speen van bfree en dan nog gaat het redelijk snel.
en groei-ontbijt… oke…is dat erg als ik dat gebruik voor de laatste voeding? want zn laatste fles is papfles…vandaar dat ik dacht die avond pap maar dat is kant en klaar. en ik dacht dat ik gelezen had dat die groei-ontbijt dat daar ook al opvolg melk in zat…maar zal het wel mis hebben dan?
Je kunt die Bambix zo dik en zo dun maken als je wilt. Dus als je het dezelfde dikte als Nutrix wilt dan lukt dat. Andere speen dus niet nodig.
Nee, in groeiontbijt zit geen opvolgmelk. Gewoon gebruiken in opvolgmelk zoals je tot nu toe Nutrix gebruikt.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 15 Mar 2009 13:22:12
ja en omdat het ontbijtpap is wordt ie daar dan niet energieker van? ik bedoel daar is ontbijt toch voor
waarom hebben ze dat spul niet gewoon in avond pap
Dat moet je Bambix vragen…
Waarschijnlijk omdat pap energie geeft en je dat niet 's nachts nodig hebt, maar overdag?
Groetjes!
haha ja uhuuu
maar ik geef m altijd s’avonds laatste fles pap snappie
dus daarom mn vraag, weet dus niet wat ik ipv nutrix kan geven…ja bambix maar voor de laatste fles?
Je kan altijd bambix proberen lieverd, gewoon kijken hoe Rico hierop reageert. Nergens staat dat dat niet mag hoor!
Groetjes!
nee precies maar juist omdat er stond ontbijt had ik zoiets van daar krijgen ze toch energie van, zit ie de hele nacht te spelen dadelijk haha
koop het morgen effe.
vind het jammer dat ik niet van die avond papjes kan gebruiken kan natuurlijk ook maar daar zitten dan weer niet dezelfde stoffen in dan in de voeding die hij overdag krijgt
Snap ik. Tja, kan je er verder ook niet mee helpen. Gewoon ff proberen en hopen op het beste!
Groetjes!
mjah… komt vast wel goed.
germ mijn vriend heeft al 2 dagen onwijze buik klachten, is echt doodziek
dokter denkt aan samanella het wordt steeds erger heeft nu ook hoge koorts.
als het morgen niet over is gaan ze daar onderzoek naar doen omdat het dan het beste openbaart ofzoiets
vind echt sneu heeft echt pijn tis een grote jongen en zit echt te kermen van de pijn.
dus het is effe mama die voor iedereen zorgt op het moment + de hond natuurlijk
Schattebout, pap is pap. Zit niks extra energieks in. Het is maar net of je pap een ontbijt-ding of een einde-dag-ding vindt. Dus gewoon die Bambix als Nutrix behandelen, niet teveel bij nadenken en doorgaan met ademhalen!
Groetekes, Sje
Wat sneu voor je vriend Inge. Jullie blijven maar tobben op deze manier hè? En jij maar sterk en gezond blijven. Denk ook goed om jezelf hè?!
Enne Inge, wat betekent ‘germ’?
Groetjes!
haha
ja sorry dat is brabants
zoiets als arm schaapje hetzelfde eigelijk.
enne sje, je hebt ook gelijk. ik weet gewoon echt niks van bambix af en omdat er zo stond groei ontbijt had ik zoiets van oke?
heb je ook zoiets als groei nacht dan grapje maar dat snap je zelf wel he
enne ja ik weet het Mriek. kippetjes gegeten. en mama niet want die had wel is zin in een frietje wat ze al bijna een half jaar niet gegeten had.
is idd echt klote. nu nog is het hommeles hoor pfff
morgen toch maar weer bellen naar die arts