Ballorig onveilig

…is gemaakt door 3 kleine boeven van ikke-ben, namelijk: Tim, Jesse en Seth!

Ze hebben echt super lekker gespeeld, en de mama’s konden lekker kletsen
Na bijna 4 uur te hebben gespeeld, lekkere patatjes hebben gegeten, was het weer mooi geweest. Zie de rode wangetjes op de foto!
Het was super gezellig, en zeker voor herhaling vatbaar.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

wat leuk! jullie zijn echt dikke vriendinnen geworden he? en hun dikke vriendjes! echt heel leuk om te lezen en te zien allemaal
enne frietjes!: jammie!

Geweldig! Leuk dat jullie elkaar zo gevonden hebben via ikkeben! De jongens lijken het goed naar hun zin te hebben.

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Het was zeker gezellig! En binnenkort weer, maar dan ook met vriendje Erik erbij! Op mijn Hyves staan ook nog wat foto’s.

Liefs

Leuk! Ik had al gereageerd op hyves. Ze zijn groot geworden zeg, vooral Seth is enorm gegroeid lijkt het wel. Erik verheugt zich op volgende maand!

Enne, hebben ze geen middagtukje gedaan?

Groetjes,
M

Tim wel hoorde ik van Sandra. Seth en Jesse niet. Jesse ging om kwart over 7 naar bed, maar was nog niet heel erg moe ofzo.

Liefs

Wauw, goed zeg. Ben benieuwd hoe Erik dat volgende maand doet. Valt vast in slaap in de auto op de terugweg

Groetjes,
M

Ik ben ook benieuwd. Denk trouwens dat Jesse dan ook wel slaapt op de terugweg, omdat we dan een heel stuk verder moeten rijden.

Liefs

Jep, ook Seth zal dan wel slapen denk ik!
Nu was hij echt heel erg lief aan het spelen vanmiddag, heerlijk.
Hij had het volgens mij wel heel erg leuk gehad

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Het was idd ontzettend gezellig!

Nog een maandje en dan is ons 4e vriendje Erik ook van de partij.

Groetjes,
Sandra

echt heel leuk voor jullie! ik wordt bijna jaloers

Haha, gewoon een date plannen dan dames. Dat hebben wij ook gedaan. Gewoon ergens halverwege afspreken!

Ik zie trouwens ineens op die 1e foto dat Seth met z’n benen over het stuur zit. Stoer!

Groetjes,
M

Dan gaan jullie toch naar de dierentuin? Wij zijn in juni voor het eerst met z’n viertjes + kids naar de Apenheul geweest. Ook leuk!

Groetjes,
M

haha mriek
ik had trouwens nog nooit van een ballorig gehoord.
zou nog steeds niet weten wat het is