He gadakkie, ik baal zo. Toen Gioia overging op flesvoeding bleek ze koemelkallergie te hebben, ze kreeg toen aangepaste flessenmelk. We hebben dit op advies van het consultatie bureau geprovoceerd: weer “gewone” melk: en idd gelijk reactie: veel krampen, paniek, vlekken, exzeem, niet kunnen poepen.
Nu is ze bijna 7 maanden, en op het cb werd gezegd, nu kun je met brood etc beginnen, wij dus brood gegeven, en jawel! direct reactie! opgezwollen ogen nu ook. gho wat zielig. wat is ze er ziek van.
Ik gaf haar bij dat brood soja melk te drinken, dacht ik goed aan te doen, blijkt dat als je al koemelk allergie hebt, je een verhoogde kans op soja allergie hebt als je dat voor het eerste jaar geeft!
Nu ben ik dus overal aan het zoeken en lezen, wat nu, wat mag ze wel wat mag ze niet. straks belt de verpleegkundige van het cb, ik hoop dat die veel info voor ons heeft. misschien kunnen ze ons ook naar een dieetiste doorsturen ofzo.
Maar het is zo vervelend! dat ze zulke heftige klachten krijgt van dat beetje koemelk dat er in dat brood zat.
Ik hoop dat ze niet ook nog voor andere dingen allergisch blijkt te zijn, ook daar is een verhoogde kans voor namelijk!
Nu ik weer gestopt ben met dat brood, zijn na twee dagen de reacties weg, en voelt ze zich weer goed. dat duurt dus twee dagen!
kortom: ik baal, zij baalt. moest ik even kwijt.
The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.