Bakmama, fototips gevraagd

Bakmama, kun je ons een paar tips geven hoe je thuis met een simpele camera de mooiste kinderfoto’s kunt maken?

Ik vind bijvoorbeeld je profielfoto zo leuk, creatief ben ik wel dat is het probleem niet maar hoe kan je zelf zoiets creëren zoals jou foto? met licht en zo.

Groetjes Sylvia

Lilypie Second Birthday tickers

Dat op tijd klikken… is altijd zo moeilijk met een gewone camera
Da’s mijn probleem ook vaak. De jongste vind het geweldig om op de foto te gaan, maar die denkt dat ze door de andere kant van de lens naar mij kan kijken dus zodra ze de camera ziet komt ze naar me toe. En als ie dan eerst nog moet scherpstellen, en het dan vervolgens nog 2 seconden duurt voordat de foto gemaakt is is ze alweer uit beeld, of te dichtbij.
Zo’n camera waar je achter elkaar door kan klikken is veeel handiger, zit er altijd wel een goeie bij.

Gelukkig heb ik een papa en mama met een goed toestel voor de winkel/webshop die ik af en toe even leen hihi.

Hihi wel leuk al die foto’s!
Zelf heb ik ook idd altijd wel mn camera voor de pak. En anders altijd nog mn telefoon met camera.
Maar heb dus geen handig fotomodelletje

Maare deze is ook genomen met mijn telefoon, buiten heb je sowieso altijd wel mooiere foto’s natuurlijk. Maar die vind ik ook super mooi! (toen liep ze net )

Deze is idd met spiegelreflexcamera genomen, helemaal ingezoomd. Vind ik SUPER mooi!

En deze in de sneeuw (met gewone)

Lekker spontaan is altijd leuk

Hmm, ja toeval eigenlijk haha.
Was zo tegen de avond, lekker weer, mooie luchten. We gingen barbecuen aan het veerse meer, en ze kwam zooo lief op me afgelopen. Was net op tijd met mn telefoon.
Maar denk dat de resolutie niet goed genoeg is voor posterformaat…

Maar is wel een foto waar ik heel trots op ben

door de spijltjes van zijn bedje genomen,
ik heb ook in dit bedje gelegen toen ik klein was,
je zit alleen dus wel dat mijn camera scherpstelt op de spijltjes
en het gezichtje van Dion is korrelig maar het heeft wel iets,
vooral omdat het bedje een verhaal heeft.

Ik wil altijd fotograafje spelen maar ik heb een doodsimpele compactcamera
en nu vroeg ik een nieuwe voor mijn verjaardag … wilde graag een
spiegelreflex omdat die zo mooi scherp kunnen fotograferen
en idd. wat sommige hier schrijven dat de achtergrond dan wazig is
vind ik ook zo mooi.
Maar helaas kreeg ik weer een compact van mijn man. hahahaha

deze was scherp …

maar deze is veel spontaner hahahaha … hij zit nooit stil

actiefoto van de eerste stapjes

Gewijzigd door - vlokje03 op 14 Jan 2011 15:31:22

Gewijzigd door - vlokje03 op 15 Jan 2011 20:42:41