@M; Ja ik ken die fietsen met trapondersteuning, zijn wel heel handig, maar ik heb er niet drie keer zo veel geld voor over, en ach ja, tegen de wind in en de bult op is wel even zwaar met een bakfiets, maar ik woon in de stad, dus alleen korte afstandjes, dan is het best te doen:D
@Sje; ja je hebt gelijk, ik zal eens een proefritje gaan maken bij een winkel… Ik ben ook niks verplicht, dus ik kan het sowieso proberen.
@Gutha; Ik heb me in het begin ook kapot geschaamd op die bakfiets met de kindjes van mijn werk, hahaha! Het begint nu wat meer te komen in enschede, maar toen ik er net op zat was het nog ‘Amsterdams’ en viel ik dus echt op, hahaha!
Maargoed, het gaat mij ook echt er om dat het makkelijk is, want zonder bakfiets kan ik met Joey alleen met de bus weg, en das echt duur, tijdrovend en heel vervelend…![]()
Als er straks misschien een tweede kindje komt, is het helemaal handig.
@Saro; Vraag maar raak hoor
haha! Ik heb ook over een fietskar nagedacht, maar dat lijkt me niks eigenlijk… Dan heb je geen zicht op je baby, en ik zie het al voor me dat ik met een achterwiel over een stoepkantje rij, en dat het hele ding omslaat… Zal allemaal best veilig en goedgekeurd zijn, maar ik vind dat persoonlijk niks…
Bedfankt voor jullie reactioes! Ik zal gauw eens naar een fietsenwinkel gaan. Eerst trouwens eens kijken of ze ze hier in enschede wel verkopen in winkels… Die bakfiets van mijn werk komt uit de fietsfabriek in amsterdam…