Bakfiets

Ik werk als gastouder in een gezin met 4 kinderen. Omdat ik geen auto en rijbewijs heb, heeft dit gezin een bakfiets aangeschaft, zodat ik alle 4 kindjes kan vervoeren.
Toen ik zwanger was van Joey heb ik zelf ook een bakfiets gekocht, want om alles met de bus te moeten doen, kost veel geld en tijd, en ik heb er ook een hekel aan. Maar nu hebben wij een bakfiets met 3 wielen, en deze bevalt me eigenlijk niet zo… Ik zit er over te denken om hem te verkopen en dan een bakfiets met 2 wielen te gaan kopen. Heeft iemand zo een? En fietst dat ongeveer net zo als een gewone fiets? Ben een beetje bang om weer zo’n duur ding te kopen die niet bevalt…

Groetjes Anouk

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij een goede fietsenzaak kun je proefritten maken.
Ook op zo’n bakfiets.

Dus: er op af en rijden!
Kinders meenemen natuurlijk, want met volle bak rijdt het
heel anders dan leeg.

Ik weet niet of er tweewielige bakfietsen zijn waar je 4 kinderen in kwijt kunt!

Is een elektrische bakfiets niet een idee?
Zag ze staan op de fiets- en wandelbeurs.

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 05 Mar 2009 09:18:30

Haha een electrische bakfiets klinkt heel fijn… Maar ik moet natuurlijk ook nog een beetje beweging krijgen haha!
Ik hoef trouwens ook geen bakfiets voor 4 kinderen te hebben hoor, ik heb alleen Joey, en daar komt evenyueel nog een tweede kindje bij. Op mijn werk heb ik 4 gastkinderen, en zij hebben zelf al een bakfiets. Omdat ik die van hun gewend was, heb ik zelf ook een driewieler aangeschaft, maar achteraf vind ik hem niet fijn. Te groot, en het fietst onhandig.
Ik ben niet van plan om een bakfiets in de winkel te kopen, maar via marktplaats, en omdat er in de buurt van enschede geen een te koop is, is een proefritje maken niet makkelijk. Misschien inderdaat een proefritje met een bakfiets uit de winkel, maar lijkt me zo stom om te vragen, en dan vervolgens geen een te kopen…

Ben benieuwd of er hier iemand is met ervaring met een tweewielbakfiets.

Duidelijk