Max wordt ingebakerd. Hij is wat je noemt Hollands Welvaren! Kerngezond, wel behoorlijk stevig. Hij is ook erg lang. Hij is iets van 63 cm en weegt al 6,4 kilo met 3 maanden! Waar gaat dat heen? Zijn zus is bijna 2,5 en weegt maar 11,3!
Max ligt ingebakerd en dat gaat goed. Maar we hebben al heel wat doeken gehad, die snel te smal of te kort werden: de Pacco Picollo en de Snugg & Tug small. Nu hebben we de Dream Swaddle maat L en dat gaat goed nu. Maar Max heeft een behoorlijk breed bovenlijfje (buik en borst) en ik vrees dat hij in deze doek ook niet heel lang past! Qua lengte ook niet…Die L-en zijn tot iets van 9 kilo, wat hij natuurlijk (gelukkig!) niet is, maar als hij 9 kilo weegt, past hij in de lengte nooit in dat ding. Die doeken zijn niet gemaakt voor mijn Hollands Welvaren Mannetje!
Max kan alleen niet goed los slapen, dus…kennen jullie doeken die geschikt zijn voor grotere baby’s? De Pacco Commodo? Ik weet dat er hier genoeg mama’s zijn met grotere kindjes (ik ben geen uitzondering hihi) en daar zullen vast ook inbakerbeebjes bij zitten. Ik hoor heel graag hoe jullie dat doen! Want misschien heeft Max de doeken wel echt 6 maanden nodig?
Tjonge jonge, dat mannetje groeit echt als kool! Ik denk dat hij met 1 jaar veel zwaarder is dan zijn zus Eva! Hoeveel wegen jongens eigenlijk ongeveer met 1 jaar? Ik heb geen idee! Max zit echt boven in de curve, met lengte en gewicht! Zwaar boefje! Maar wel een mooi boefje!
Groetjes Rainbow, trotse mama