Bah

Dames, dames, ik moet eerst nog reageren voordat we gaan sluiten. Want ik ben dus blijkbaar ook een moeder die niks weet. Tja, HBO-geschoold, maar toch een domme moeder blijkbaar, want ook ik miste mijn naam in het lijstje! Nou goed, ik vind het kletsen hier gewoon gezellig en ik blijf lekker komen. En ik vind het nooit erg dat we nogal eens afwijken van het topic hoor, zo ben ik zelf ook! Ik vind het oergezellig hier en ik was dan ook beledigd door dit topic. En helemaal om als meeloper te worden beschouwd door iemand die mij (en de anderen) helemaal niet kent. Ik zie ook niet in waarom de moeders uit het lijstje zogenaamd ‘beter’ zouden zijn dan de rest? Raar inderdaad om hier heel gemeen binnen te komen, anderen te kwetsen en aan de gang te blijven ook. Ik heb niks met motoren of paarden ofzo. Dan ga ik toch ook niet zo reageren op een paardenforum? Laat mensen in hun waarde! Moderators: jullie mogen sluiten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Neee nog niet sluiten!!
Wil ook nog even kwijt, dat ik het heel raar en zielig vind dat je hier op deze manier binnen komt en mensen probeert te beledigen!

Waarom lees je het als het zo dom en stom is? laat ons lekker ons ding doen! en bemoei je er niet mee als het je niet aanstaat!!!

ik blijf komen en reageren, en ik hoop op nog heel veel goede advieze van de rest van de moeders hier!

groetjes Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha ik heb vmbo gedaan
maar ik heb een heel hoog EQ en levenservaring
zo NU mag het topic dicht

@ Wil, had ook niet verwacht dat je overlegt met die psych voor jezelf hoor!

Ach, welke opleiding we ook hebben, er is nu eenmaal geen mama-opleiding. Je leert toch uit ervaring en we zijn allemaal supermama’s die alles zo goed mogelijk willen doen. En daar gaat het om! En wij blijven gewoon lekker kletsen hier! En van elkaar leren natuurlijk!

Rico: dadadaaaaaaaatatatataaaaaaaa te teh!! Evaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa slaap je nog?? dadiedaaddie daaaaa aaaaaaaahhhhhhhhhhhh

Ook ik wil nog ff wat zeggen!! Die dodo is vandaag toch maar erg druk geweest op dit forum om al die onzin te lezen van ons haha. Wat een belachelijk mens zeg! Waar kun je je druk om maken, En die is moeder van 2 kids, echt zo’n mama waar je niks tegen in mag brengen. Zielig zielig, En wij dames als we elkaar kunnem en mogen helpen doen we dat of niet!!!
DUS…BYE BYE DODO TOT NOOIT MEER TE LEZEN MET JE STOMME ONZIN.

Groetjes aan de rest, patries

OH meisjes toch, wat zal dodootje wel niet denken van jullie mwhaha! Ben zwaar teleurgesteld in dit forum

ah weet je hips, luna logeert bij oma, mijn vent zit op een verjaardag hips hips, ik zit in de onweersbuien alleen thuis met een borrel te internetten hips. Zo ff lekker flessen, ons mezen kind krijgt om 23.00 eem flesje bier hips sorry melk. Verder gaat alles wel flex hier hips.

ja echt heb veel levenservaring en mijn emotionele hersenhelft werkt heel goed

en luna en mees hips?? hahaha

hahahahahhahahaha
Wat een bullshit staat er inmiddels op haha ik moet echt lachen iedereen denkt dadelijk dat we niet sporen
hik hik hik
ik wilde eigenlijk ookb elachelijk gaan typen maar dan denken ze dadelijk nog dat ik niet goed bij mn hoofd ben

Hersenhelft!!! Volgens mij heb ik die niet eens, hips hips. Haha dit niveau daalt met de minuut, dodo heeft morgen weer genoeg te doen. Kan ze zich weer lopen ergeren aan al die gel.l. Meisjes ik ga jullie verlaten, ga mijn mezen kind de fles geven en dan pitten. Morgenavond hebben papa en mama een feestje, dus… daar zal wel 1, 2, 3 of meer wijntjes in gaan dan, ff lekker swingen .

Toedels

Hahahaha, de mama van Mees en Luna zit in haar eentje een borrel te drinken, Rico en Bo zijn aan het drinken en elkaar aan het wakker houden en ik…ik at net in mijn eentje een schaaltje blanke vla. Om 23.00 uur bijna, hoezo raar? Misschien sporen wij inderdaad niet…?

arme lieve rainbow
ik zit aan de pringles, lekker ongezond
ik ga denk ik ook zo slapen want ik wordt met de minuut erger dadelijk ga ik nog ijlen. heb ik weer
pff nee ik hou maar op met deze onzin want het gaat totaal nergens over maar wordt zo lekker meegesleept he (wat dodo al zegt: meeloper)

ja ik heb morgen een kater van wat ik vandaag allemaal heb gedaan pff echt mn benen willen niet meer mee naar bed lopen
blijf denjk ik de hele nacht ikkebennen in mn eentje