ben ik blij dat je verdwijnt!!!
ik hou er tataal niet van als mensen zo spreken…
snap echt niet waarom je zoiets komt zeggen als je nomaal hier nix te vertellen hebt… de mensen die hier wel geregelt komen kunnen ook voor zig zelf spreken dus als zij zig iriteeren zeggen ze dit wel… op een normale manier!
Bah
hoe je je zelf al noemt:
DODO!! je bent inderdaad een dodo!
verdwijn inderdad maar van het forum en verhoog je niet tot ons niveau!

Denk dat we een applaus verdiend hebben
Ondanks dat het een forum van niets is, zijn de topics en de antwoorden interessant genoeg om te blijven lezen. En om toch een tijd alles te volgen…
Persoonlijk ben ik erg blij met het forum. Als er dingen spelen is het fijn om het er met andere moeders (en vaders) over te hebben. En dat het af en toe draait uiteindelijk op een ander verhaal… Moet kunnen toch. Anders open je toch gewoon weer een nieuwe topic!!
En ja, sluit me helemaal bij de rest aan. Als je het allemaal toch niets vindt Dodo, waarom dan de energie en de moeite nemen om toch te gaan gallen hier??
@Dodo:
oh dus ik praat met de rest mee net als de andere die je niet in je gouden lijstje hebt benoemd? lieve schattebout, ik heb een eigen mening en een eigen ervaring ga niet voor een ander praten praat nu voor mezelf (alhoewel ik het diep triest vind dat je ons aanvalt op deze kinderachtige manier)
ik heb hier nog geen 1 moeder zien schrijven dat ze mee loopt met een ander. en al doet ze dat al wel is het puur omdat ze dezelfde mening delen? dat jij dat raar vind prima, kom je wel van deze wereld? hier mogen we namelijk allemal een mening hebben net als jij de jouwe uitspreekt en ik ben alleen maar blij dat wij meningen delen samen. is toch niks mis mee?
maar vrouwtje als je mij beschuldigd van meelopen heb je mijn teksten bar slecht gelezen
en getuigt jou schrijven van pure nonsens
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 26 Jun 2009 14:13:06
oke misschien totaal onnodig, maar toch een beetje ter verdediging in ieder geval voor mezelf maar ik denk dat er een hoop net zo over denken. waarschijnlijk moet ik t me niet aantrekken maar dat doe ik toch weer wel.
ik ben een behoorlijk onzeker persoon, denk het bij een hoop dingen goed te doen en geef daar dus op die manier antwoord op. mocht er dan iemand zijn die iets op een andere manier voorstelt ga ik daar over nadenken. soms kan ik me daarin vinden en verander ik van mening, soms kan ik me er niet in vinden en hou ik m’n eigen mening en ding aan. dus wat betreft meepraten, tja mensen veranderen nog wel is van mening en gaan er dus op een andere manier mee verder. en wat betreft het aanstel gedeelte, sorry maar dat vind ik wel heel erg zwak om dat zo te stellen. er zullen er vast een hoop zijn (hier op forum maar ook elders) die erg onzeker zijn en dus blij zijn met het feit dat er zo’n forum bestaat om te horen hoe anderen hier mee om gaan of zijn gegaan, ervaring uitwisselen heet zoiets.
en natuurlijk dwaalt het topic wel is af, moet zeggen dat mijn persoonlijke gesprekken ook vaak zo lopen dus vind ik t niet vreemd dat t in een topic ook gebeurt. misschien niet goed maar t doet niemand kwaad, mocht er later iemand weer terugkomen op het topiconderwerp is dat toch ook geen probleem?
nogmaals misschien totaal onnodig maar moest t toch even kwijt!
liefs,
Rinske

het is een behoorlijk groot verschil tussen een meeloper zijn en erg onzeker zijn.
liefs,
Rinske

quote:
Mini-boy, mriek, mirema en michele super de rest praat maar met de rest mee. Maar zal nu niet meer op dit forum komen heb gewoon mijn zegje gedaan. Lucht op
Heb ik geluk dat ik bij de super mensen hoor … maar liever wordt ik door jouw niet super genoemd als jij andere de mond snoert. Vind dit het meest onvolwassen topic dat er bestaat! Weet wel dat jij diegene ben die mensen op het hart trapt … de mensen (waaronder ook ik) die zich onzeker voelen halen uit dit forum heel veel tips/advies en wijsheid. Als jij het hier niks vindt waarom meld je jezelf dan aan? Waarom plaats je een topic? Ik ga toch ook niet op een topic mijn mening geven als ik niks met dat topic van doen heb!! Jammer dat je wel reageer… maar niet antw geef op mijn vragen. Misschien teveel wijsheid van je gevraagd?
En maak anders je belofte waar zoals hierbovenaan vermeld!!
G

Jeeeetje jij bent wel een echte dappere dodo zeg, dat je hier zo je mening gaat geven. Als je je zo stoort aan sommige dingen, ga dan lekker een ander forum zoeken zeg, wat je zelf ook al zegt, bah! Wat kinderachtig zeg, wat wil je ermee bereiken? Dat iedereen direct naar een dokter rent met zijn kind, en geen adviezen meer geeft aan elkaar? dan kan heel dit forum wel weg, want waar is het dan nog voor. Enneh, dat sommige topics op een gegeven moment een andere wening nemen, dat is in mijn ogen gezelligheid. Leuk clubje ouders zijn we he?! Vergal dat nou niet en ga lekker verder surfen, internet is groooooot! Er zijn waarschijnlijk genoeg forums waar jij tussen past, maar niet hier! daaaag!
Ook ik was niet zo blij om te lezen dat ik wel in dat rijtje thuis hoor want geloof niet dat ik dat alscompliment kan beschouwen, ik heb nl sowieso al 1 voordeel op veel van de rest omdat ik al een dochter van bijna 19 hebt en ziedaar ook ik heb toch weer vragen met mijn zoontje van 8 maanden.
Begrijp je niet de wij moeders het hier gezellig vinden en tevens onze vragen kwijt kunnen en elkaar ook kunnen dollen en plagen ook al gaat een topic dan ergens anders over ik heb ook op een ander forum gezeten hoor (hiervoor) en owwww mennnn wat een saaie duffe boel dus ik kan maar woord bedenken voor dit forum mijn complimenten ikkeben (dat zijn er 3) mag hopen dat het zo blijft
Liefs Michelle
@iedereen :
laat die DODO gewoon zwetsen, niemand hoeft zich hier te verantwoorden aan zo’n enoying persoontje. iedereen hier is gewoon super! en kan altijd met alles terecht
ik ga mezelf tegenover zo’n “ik doe graag uit de hoogte” persoon niet verdedigen en dat moeten jullie ook niet doen
is waarschijnlijk zelf erg onzeker of dr man is net hard bij dr weggelopen (geef m geen ongelijk)
Ik ben voorlopig niet meer op dit forum te zien, ben te verdrietig omdat ik niet bij “de groep” hoor.
Pff wat een onzin, ik sluit me helemaal bij Inge aan. Ga me echt niet verdedigen. Iedereen hier is super en we hebben allemaal heel veel aan elkaar en daar gaat het om. Gelukkig is Dodo een zeldzame uitzondering op de rest hier.
Groetjes,
Sandra
ik ben het met julie eens (meeloper)
er is maar een woord voor ZIELIG!!!
verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil en klets ik aleen nog maar met de leuke gezellige ikke benners:D
Ik zit hier ook nog niet zo heel lang en lees heel veel mee. Ik vind het wel interessant en haal er veel nuttige tips uit. Sommige dingen zou ik anders doen, maar iedereen is anders. En dat wil zeker niet zeggen dat ik het beter doe, in tegendeel. Laat iedereen lekker in z’n waarde. Als je het aanstelleritus of weet ik veel wat vind, kun je dat zeker op een andere manier brengen. Ga anders lekker wat anders doen. Of zoek een ander forum.
Groetjes Natasja
laten we dit bericht en dat van Mriek als laatste beschouwen er verder helemaal niet meer op reageren dan staat hij zo uit het zicht
Liefs Michelle