Bah, buhhh, gatsie, vieszzzz

Heb optimax kinder multi gekocht … framboos smaak (ik dacht lekker’rrrr) maar mevrouw weigert nu al 2 dagen het “snoepje” op te eten. Dan hoor ik bah, buhhh, gatsie, vieszzzz. Nieuwe kopen vind ik ook zo wat, zijn best aan de prijs. Vind dat ze het maar gewoon op moet eten maar hoe krijg ik dat voor elkaar ???

Ik heb al pedagogisch onverantwoord gezegd dat sinterklaas dit niet zo lief vind. Hoe pak ik dit aan ???

Geen idee hoe het met vitamine pillen werkt, want Tim en Daan krijgen ze niet. Maar kun je ze bijv. kleiner maken en dan in haar toetje doen zodat ze het niet echt door heeft? Of door haar drinken?

Groetjes,
Sandra

Wij hebben de mandarijnsmaak en die vindt Eva ook niet erg lekker. Wij noemen ze ‘beersnoepjes’, maar ze gooit ze weg. Ik heb dus druppels gekocht, eerst die van de ETOS en die hadden sinaasappelsmaak. Ze weigerde haar vla op te eten, ze vond die smaak vies. Nu heb ik neutrale van Davitamon en als ze ook maar dénkt dat de druppels in haar vla zitten (wat ik stiekem achter de oven doe), laat ze haar vla staan! Ik gooide ze gisteren voor de verandering in haar Optimel 's middags, maar ze trapte er niet in en zag aan de ‘olie’ op haar beker dat er toch iets in zat. Ik weet het dus ook niet zo, wat ik hiermee moet. Ik ben ook niet van plan om steeds iets nieuws te kopen! Ik heb al geprobeerd: ‘Het zijn toverdruppels die ervoor zorgen dat je botjes heel sterk worden. Dan kun je straks net zo goed dansen als K3’, maar ze wil ze ook niet…Ik vraag me wel af of het allemaal echt nodig is trouwens, als ze redelijk gezond eten (Eef eet bv te weinig fruit)?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tja hahaha ze zijn niet echt origineel ik heb er ook zo een! hahahah nou ik ben nu begonnen met omega 3-6-9 n ik doe het door de yogurt met honing, ze denkt dat het smaakje bij de yogurt hoort! dat vind mama prima! hahah
maar ik had daarvoor pillen, die at ze niet op! Multivit ook met olifanten etc, ze vertikt het, dus die heb ik weggeven aan iemand waarvan het kindje een stuk makkelijker is! hahahah kinderen

Ik geef de meiden geen aanvullende vitamines, maar ze zijn dol op fruit, dus denk ook niet dat het nodig is.

Natuurlijk wel de vitamine d iedere dag, kunnen jullie het daar niet mee combineren? Wat extra druppeltjes op de lepel…?

Lfs

Ik geef fabienne sinds vorig jaar vitamines omdat ik merk dat ze nu zelden ziek is. Hoewel ze goed eet, voldoende fruit, brood, zuivel etc. Vorig jaar waren we allemaal om de haverklap verkouden, grieperig, gewoon om gek van te worden zo vaak! Zelf heb ik dagravit kauwtabletten, nee ze zijn niet lekker maar voor mij voldoende om toch een betere afweer te hebben.
Ik sla bij Fabienne ook weleens een dag of paar dagen over … zeker in de zomermaanden.

Maar uhhh … ik durf het bijna niet zeggen … ze heeft het vitamine beertje net opgegeten !!! heb haar de hemel ingeprezen natuurlijk. Zonder problemen dus ze wilt vast HEEEEEEL GRAAG NAAR SINTERKLAAS

Erik slikt de pillen van Davitamon voor kids, de banaansmaak vindt 'ie lekker en sinds kort ook de framboossmaak. Hij eet niet denderend z’n groente en vind het een fijn idee dat hij toch alles binnenkrijgt op die manier. hier noemen we ze ‘zonnesnoepjes’ (het zijn zonnetjes). Maar fijn dat Fabienne het heeft opgegeten! Heeft het dreigen toch geholpen

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ook ik geef geen extra vitaminen, ook hier elke dag 1 a 2 stukken fruit!

Liefs, Melanie