Bah,bah,bah

heb een senseo,en altijd hele goede koffie maar nu sinds paar dagen is het een soort troebel koffie,weet ff niet hoe ik het anders moet zeggen

het schuim is meestal creme nu donker bruin,heb net ontkalkt dacht misschien dat het dat is maar nee nog steeds rare koffie

echt heb een paar slokjes op en me maag draait gewoon om,hans spuugde ook zo zijn koffie uit gisteren,en ik drink normaal smorgens alleen 1 bakje en de rest thee

maar gisteren had ik er geen last van en hij wel savonds en nu had ik het vanmorgen
zondag hadden we het ook al

nou wil ik wel eens weten of jullie dat ook hebben gehad en wat jullie ermee deden

het is al me 2e apparaat dus hoop niet dat hij kapot gaat ofzo,want heb niet genoeg D_E punten

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nee…daar heb ik de heren in huis niet over horen klagen.
Het enige waar wij last van hebben met het apparaat, dat je het aan/uit knopje wel 10 keer erg hard moet indrukken soms zelf moet slaan voor hij het doet.
en dat zal ook wel niet de bedoeling zijn

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

oei wat erg, zou eerlijk gezegd niet meer zonder mijn senseo kunnen!!
hoop dat iemand een gouden tip voor je heeft zodat je weer een lekker bakje kunt nemen.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

wat voor smaak koffie heb je gekocht?? want je hebt er tegenwoordig zoveel, miscchien heb je wel dark roast of iets dergelijks gekocht zonder dat je dat in de gaten had en dat smaakt echt heel anders dan de regular

groetjes Kim, mama van

en

quote:
wat voor smaak koffie heb je gekocht?? want je hebt er tegenwoordig zoveel, miscchien heb je wel dark roast of iets dergelijks gekocht zonder dat je dat in de gaten had en dat smaakt echt heel anders dan de regular

ik heb altijd mild en hans wel darkroast,ik let daar wel altijd op dat ik de goede meeneemt,heb dus wel meer gehad dat ik met cafeinne vrij thuis kwam

ga op zoek nu naar de bon,want we hebben hem nog net geen jaar,dus ga ik wel ff bellen of mailen hoe dit zit,de vorige was lek,allemaal koffie kwam onder het apparaat vandaan,en als dat opdroogt heeel hard boenen op je aanrecht,kijk je haalt hem niet elke dag van zijn plaatst natuurlijk,baal wel hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn