HAAI, Nou WAUWIE wat een supervakantie hebben we gehad!
We zijn net een paar dg terug en ik wil weer!
Milo raakte ineens gek op vliegtuigen een paar wk voor vertrek, elke x als hij weer zo’n wit streepje in de lucht zag was het"vieghuig!". hoe hij dat heeft ontdekt weet ik niet, maar wij dus vliegtuigspotten bij schiphol op een spottersplaats (helaas kaagbaan is niet meer, was altijd een mooie). Toen snapte hij het even niet meer, helemaal verbaasd was hij toen hij die kleine stipjes in grote kisten zag veranderen hahaha.
Dus je begrijpt…schiphol was een uitje! die 2 uur waren in een poep en een scheet voorbij, we moesten nog haasten ook om te boarden.
Milo ging uit z’n dak achter het raam, kijkend en wijzend naar de opstijgende vliegtuigen.
De douane stelde wel vrij weinig voor. Ik had van alles bij me, kwa vloeistoffen,pyjamapapjes, roosvicee…ik vroeg of ik het er uit moest halen, maar dat hoefde niet, m’n tas is geeneens open geweest…hummm wel errug goed van vertrouwen…de andere wel omdat ik daar het zakje met neusspray uit wou halen.
Zo streng vond ik die controle dus niet. Met de terugreis ook, ik was wat vergeten uit m’n zak te halen (van metaal, maar dat hele ding ging niet af. (???).
En ja hoor, Milo had gewoon 10 kilo bagagevrijdom, we mochten 50 kilo meesjouwen en nog es 10 kilo handbagage.
Dus we kwamen niks tekort! Maar het is wel fantastisch hoor menorca, 2.15 u vliegen en je zit in de zon. de kleine viel na 10min in slaap hahaha en met de terugreis ook. We zaten heen met 67 baby’s, die aardig konden brullen met dalen, maar milo sliep lekker door. Dankzij de buisjes in zn oren hhad hij geen last van het drukverschil. De KNO had voor de zekerheid een paar dg van te voren nog even gekeken of alles rustig was en oordruppels meegegeven. Voor nood.
Ook daar was het super, ben wel blij dat we all in hadden genomen. zo aanschuiven met eten, geen gedoe. maar het is WEL een andere vakantie dan met zn 2en, het is gedaan met de rust! de hele tijd achter een peuter aanhollen die het park op rent en het diepe zo wil in lopen (van het zwembad). verder sliep hij super, van 12u tot 3 u, zelfs thuis is hij niet zo stipt.
al met al, heerlijk! gaan we echt weer doen!!! kan niet wachten dus heeeel hard sparen!
bedankt voor alle tips en voor mensen die twijfelen: gewoon doooeeen!
dikke zoen
x Floss