Badstof hoes om autostoel doen

Ik heb vorig jaar een badstoffen hoes gekocht, die je als het warm is over de autostoel kan doen. Het is een knalroze en ik dacht: ‘Het staat leuk en is wel lekker koel en hygiënisch in de zomer met mijn zweetkindje’. Gisteren ging ik dus aan de slag met dat ding ‘monteren’. Ik snap er helemaal niks van! Je moet de gordels er doorheen doen natuurlijk, maar hoe? En door welk gat? Boven zitten drie openingen, maar onder ook. En aan de zijkanten. Die zijn denk ik voor de armsteuntjes. En één gat voor de gordel. Ik heb zitten klooien en mijn vriend ook. Nu hangt er weer ergens een ijzeren plaatje los, waarvan we ook niet weten waar die nou hoort. Kortom: wie heeft er ook zo’n gekleurde hoes en hoe maak je dat ding dan vast???

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha dingen ergens in ‘monteren’ is niet jouw ding he rainbow. Ik kan me een topic van jou herrineren dat je steeds ruzie had met je wagenzak

Groetjes,

Michèle

Ja hier zit hij er ook omheen…
Ik vond het een heel gedoe. Heb de stoel uit de auto geplukt en toen ben ik 1/2 uur bezig geweest om hem er netjes en goed omheen te krijgen. Heel gepruts maar eigenlijk niet moeilijk …

Het is ook tegen het verkleuren van de autostoel, dus ik wilde hem er nu ook graag om hebben.

Wat heb je voor autostoeltje? Een Maxicosi? Die hebben wij ook en ik heb er ook een badstof hoes om heen. Het is inderdaad een beetje een gepriegel, maar ik vond het met de gebruiksaanwijzing erbij goed te doen.

Groetjes Natasja

Maar ladies…ik wil graag uitleg. Nu weet ik nóg niks, alleen dat het een geklooi is! HOE MOET HET? Er zat geen gebruiksaanwijzing bij helaas?

hahaha… had maar niet gereageerd, want kan je het antwoord niet geven. Ik heb ook staan klooien, maar kwam er wel uit. Heb je de Toby? Ik wel namelijk. Daar bestaat de hoes uit twee delen.

Misschien is de tip van miniboy handig, om hem los te halen?

En anders… even googlen, wie weet staat er een uitleg online!

liefs

Hahaha, nu weet ik inderdaad na ellenlang klooien hoe die wagenzak erin moest (goed geheugen Michele!) en nu dit weer! Ik heb die autostoelhoes niet gewassen eigenlijk, want Eva zit daar niet heel veel in. Ik ga even googelen en hopen dat MiniBoy me het verlossende antwoord kan geven!

De vraag is al eerder gesteld:
Welk type stoeltje heb je en heb je er een originele hoes bij? Heb je de bandjes van je autostoeltje al een keer een ‘fase’ hoger geplaatst? Dan weet je vast nog wel hoe je die bandjes los hebt gemaakt? Zo ook doen voor het hoesje en dan op dezelfde manier weer vast maken.

Klinkt makkelijker dan het is

Die metalen plaatjes zijn denk ik van de onderkant van het zijgordeltje? Om die weer mee onder het stoeltje te bevestigen???

Breng hem even bij mij langs Rainbow… ik heb de auto stoel hoes van Noah`s stoel helemaal gewassen, en weer terug gezet… en die van mn ouders ook… ben inmiddels wel wat gewend… maak je er gelijk een leuke dag van hier in Overijssel…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Nou…het probleem is dat ik dus óók niet weet hoe de gordels in de stoel anders moeten. Ik heb gisteren de hoes eraf gehaald, maar bij dat onding (Maxio Cosi Priori) lijkt het alsof de gordels niet los kunnen! Nergens zie ik stof je die bv naar boven kunt doen, zodat je de gordels kunt verplaatsen naar een tandje hoger! Om gek van te worden. Dat is dus het euvel. Als die gordels los zijn, lukt die badstof hoes ook wel denk ik. Die hoes is trouwens gewoon een goedkope, van de Prenatal. Ik ben nu blij dat ik niet zo’n dure heb, want ik vrees dat ik 'm niet veel ga gebruiken! Straks rijd ik denk ik even langs de Prenatal, vraag ik het daar wel. Die gebruiksaanwijzing zal vast ergens liggen, maar waar? Verhuisd he? En op zolder is het nu stikheet, dus daar blijf ik maar weg!

Nu wordt het wat makkelijk om je te helpen

De link staat er een beetje raar in, maar misschien heb je hier wat aan. Ik had ook geen handleiding bij de autostoel en heb 'm ook van de site geplukt.

http://www.maxi-cosi.nl/media/producthandleidingen/maxicosi/GBA_Priori_XP_def_v1.pdf

Suc6

Groetjes Natasja

Oh ik kan je niet het verlossende antwoord geven … heb nl de Toby. Daar hoef je niks los te maken of te verwijderen etc. Het is alleen een gesjor en geduw… maar verder niet super moeilijk. Zelfs niet voor een zwangere

google anders ff op tips/advies hierover er staat zat op google.

Hahahaha, wat een gedoe he? Maar…het is gelukt! En dat zonder handleiding! Ik ga die van jou Natasja wel even lezen trouwens! Ik heb het gevraagd bij Prenatal en ik was er nóóit opgekomen hoe het nou moest als ze het me niet had laten zien. Je moest de stoel in ligstand zetten en dan de gordels lang maken, zodat je achter twee gespen los kon maken. Die zie je normaal niet eens! Lekker logisch! Niet dus. Toen was het nog een enorm geklooi, om de gordels door het piepschuim van de stoelleuning te hannessen. De badstof hoes was toen een fluitje van een cent. Eef heeft na LANG rommelen, want het was echt a) allemaal onlogisch als je je boerenverstand gebruikt en b) heel moeilijk te monteren met veel gesjor, nu eindelijk haar rose stoel! Kan mijn wijfie lekker zweten zonder dat de stoel smoezelig wordt!

Fijn, dat het gelukt is

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers