Hoi,
Tot hoe oud zitten ze meestal in zoon baby badje?
lieke zat er tot 6 maanden in en toen met ons in bad.
zewas te wild in het baby badje en zette zich stevig af en had dan geen ruimte meer.
nu kan ze lekker spetteren.
groetjes gytha

Die van mij is ook heel druk in badje en wilt alles vast pakken wat ie tegen komt… Maar wij hebben geen bad alleen doche hoe los ik dit op want als ik alleen ben ik het moeilijk om met hem onder de douch te gaan…
wij hebben Puck in de tummitub gedaan van de hema want die is groter.
Nu zit ze in een voetenbad van de ikea in de douchebak. kan ze spatteren wat ze wil.
ook zetten we haar wel in de keuken in de wasbak.
wij hebben een bad/douche
en wij kunnen niet altijd met haar in bad.
Ik heb een bumbo stoel aangeschaft.
Is van rubber. deze zet ik in het bad en heb ik mijn handen vrij om haar te douchen. En ze zit er lekker in!! Ik droog de stoel af en klaar, zo gebeurt. Ze vindt het geweldig.
Zie www.bumbo.nl Ik heb hem via marktplaats gekocht scheelt weer in euro’s.
Ook makkelijk om ze er zo even in te zetten.
groetjes GYtha

Justin lag volgens mij al met 4 maanden in het grote bad. In het babybadje hielt hij zich zo stijf dat hij geen ruimte had en ik hem niet kon wassen. Je legt er een antislip matje onder en een laagje water en dan kunnen ze zich lekker uitleven…
Diana.
Nanik zit er nog in.
Ik zet het badje in het grote bad en dan kan ze zoveel spetteren en wild doen wat ze maar
wilt. Ik denk dat ik haar er nog lekker een tijdje in laat zitten hoor.
Zo’n stoeltje is ook handig maar om nou iedere keer dat grote bad vol te laten lopen
vind ik nou ook weer niet nodig
Doei
Bianca

Hoi,
Ik deed Anne altijd in het badje, maar er moet zo veel water in en
ik doe haar nooit zo lang in bad.
Nu doe ik haar vaak even in de wasbak bij het aanrecht.
Hier hoeft niet zo veel water in en ze kan lekker spetteren.
Anne vindt het geweldig!
Gaat echt veel sneller, nu zet ik haar er vaak elke dag even in. Gaat
ze lekker fris en schoon op bed.
Ik heb Natusan bedtime badschuim en die ruikt echt heerlijk naar lavendel.
Mijn handen ruiken er nu nog steeds naar!
Leg haar op bed en ze slaapt gelijk.
Groetjes Heleen. mamma van Elke en Anne
ik heb voor in het grote bad een badzitje. Thije gebruikt dat nog niet echt, heb het nu 2 keer gedaan, want ze moeten goed kunnen zitten. Die zet je dus in het grote bad met zuignapjes. Nadeel is dat je het hele bad vol laat lopen. Maar ze gaan nu vaak met zn tweetjes in bad, dus dan is het wel lekker! Daarvoor deed ik thije gewoon in een zwemband in het grote bad, samen met Luca. Gezellig spetteren met zn tweetjes!