Hallo,
ben benieuwd wat jullie ons aanraden. Ons meiske is nu ruim 8 maanden oud en gaat om de dag s morgens in badje. De andere dag was ik haar van top tot teen. Nu weet ik dat veel mensen de kindjes s avonds in bad doen. Wellicht voor lekker slapen of om practische redenen (werk). Voor mij nu is s morgens makkelijk.
Maar ik ben ook zwanger (20 wkn) van ons 2e kindje. Dat wordt in juni verwacht als ons meisje 13 maanden oud is. Dan 2 kindjes om te verzorgen. Ben full-time thuis dus dat is t probleem niet. maar wat raden jullie me aan? tegen die tijd 2 kindjes s morgens badderen is wat veel/druk vermoed ik. Ons dochtertje Elisa nu al naar de avond schuiven? Of als ze bijv 11 maanden is? lijkt me niet dat ik daarmee moet wachten tot de nieuwe baby er is, zal ze zich wel achter gesteld voelen. Of gaat ze tegen die tijd onder de douche? We hebben geen groot bad overigens. Tja… of blijf je ze gewoon s morgens wassen? En gaat ze dan nog steeds om de dag in bad??
En daarbij badderen e.d. zal ik moeten doen. Mijn man heeft RSI en kan de kids niet in bad doen. Eten geven met lepeltje is voor hem ook superpijnlijk en doe ik meestal. Flesjes geven doet hij met pijn, maar hij wil t niet nalaten! En mijn man is pas rond 18 uur thuis, dus zijn we pas rond 19 uur klaar met eten. Tja… wat is handig en logisch? Ben benieuwd hoe jullie ermee omgaan en wat handig lijkt. t is een heel verhaal geworden…
Thanks alvast!
Gewijzigd door - Domino op 03 Feb 2011 10:48:53