Badje in badkamer zonder bad!

Lekker meenemen onder de douche! Vinden ze heerlijk! Evt. de stralen ietsje zachter zetten maar je merkt vanzelf wat-ie lekker vindt.

Groetekes, Sje

Wij gaan al vanaf het begin met onze zoon onder de douche. Vindt ie enorm fascineren, die stralen. Hij is er helemaal aan gewend. Als er per ongeluk water in z’n oogjes komt vindt 'ie het niet eens meer erg. Dus gewoon proberen!

Hoi Allemaal,

Jony gaat ook sinds het begin met ons onder de douche ze geniet er geweldig van en wij ook en het gaat nog lekker snel ook.
En die stralen vindt ze geweldig! Ze gaat er bewust met haar gezicht in hangen (misschien dat die niet watervrees komt van het babyzwemmen) en vindt dit echt geweldig.
Gewoon proberen mini-boy.
Succes

Cora

Quinty ging toen ze 1 week oud was, al mee onder de douche. Vond ze heerlijk! Wij hielden haar dan tegen ons aan, met haar rug richting de straaltjes. Zo bleef ze lekker warm en kreeg ze niet meteen de volle straal in haar gezichtje. 1 van ons ging onder de douche staan en de ander gaf haar dan aan en nam haar na het douchen weer in de badcape mee. Moet je echt eens proberen!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij Morgan staat haar badje in de badkamer. Ik breng haar dan naar boven in een grote badhanddoek en zo neem ik haar ook weer mee naar beneden. Haar kleren verwarm ik voot om haar kruik heen. Zo blijft ze bijna de hele tijd lekker warm. En die zachte badhandoeken vind ze geweldig.

Groetjes,

Michèle

Wij hadden een andere kraan gekocht voor de wastafel!
Zo’n eentje waarbij je de sroeikop kunt uittrekken.
Badje op de grond, kraan uittrekken en badje vullen! Handig joh, en qua prijs valt zo’n kraan ook mee, bij de Hornbach voor zo’n 70 euro gekocht.
Groetjes Cinn

ik ga altijd douchen en britt zit dan altijd naast me in haar badje ik laat het badje ook gewoon in de badkamer staan geen gesleep dus.
het nadeel is dat ze nu alleen een beetje te groot gaat worden voor het baby badje.En onder de douche staan zonder badje vindt ze een ramp dan schreewd ze moord en brand .
Daar moet ik dus nog wel een keer wat op verzinnen.
zo doe ik het hahaha en dan het aankleedkussen op de grond om haar aan te kleden.

[/url]

en mama van de tweeling Max en Romy van 22.09.2008

Hallo,

Wij hebben zelf echt een superkleine douche en op mijn verjaardag toen ik nog zwanger was van Jiro heb ik een zitbad gekregen en dan zit ik in het diepe gedeelte zeg maar, en dat is echt top! Past ook net in de douchecabine en we staan er gewoon in als we willen douchen, echt ideaal.
Maar als Jiro in bad moet dan ga in gewoon met hem in het zitbad en dat vind ie echt heerlijk, zit mooi om zich heen te kijken, echt zo leuk is dat en dan voordat hij op bed moet dan is ie lekker moe en licht al te slapen als ik nog bezig ben met instoppen. Laatst ben ik met hem onder de douche geweest vond ie ook erg leuk, maar samen in bad vind ik toch lekkerder en meer ontspannener.

Groetjes Roos

Wij hebben nu het Bibabad en Quinty vindt het geweldig! Ze kan zelf nog niet zitten en hij is vrij laag, dus om onze rug te besparen, gaan we er zelf in zitten in kleermakerszit. Past net De kleine zit dan tussen onze benen en spartelt flink met armen en benen en al dat water dat rond spettert, vindt ze super! Ik kan het iedereen aanraden die geen bad heeft en waarvan de baby te groot is voor een standaard babybadje

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja het is echt leuk met de kleine in bad te kliederen…

we hopen volgend jaar te gaan verhuizen naar een nieuwbouw woning (wordt dus gebouwd) … en we moesten vorige week keuken en badkamer uitzoeken … ik zeg mwah bad hoeft niet… nou mijn man wilde dat wel… denk later … gelukkig hebben we het wel gedaan… super voor ons kleintje!

Wij hebben geen bad, dus toch even overleggen en dan misschien de kinderstoel van Ikea. Morgan is heel smal en klein dus die past nog wel even in haar babybad, maar voor het even wat snellere werk is zo’n kinderstoel zeker een uitkomst straks.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Onze jongeman gaat in zijn badje in een douchestoeltje. Ik geloof dat die bij de Prenatal gekocht is. Zijn babybadje zetten we in het grote bad, water erin en spetteren maar!
Zo zit hij lekker in diep water en is het niet gevaarlijk. En ik ben ook bang dat als we hem “gewoon” in bad zetten met een laagje water dat hij wil gaan staan enzo. Lijkt me heel eng…
Liefs!