Badje en 2 jaar

Onze dame gaat ook nog steeds in het babybadje in de douchecabine. Ze schreeuwt moord en brand onder de douche. Ik kan haar wel gewoon in bad met de douchekop nat maken en wassen en die ook rustig over haar hoofd laten gaan maar zonder bad in de douchecabine is hier geen succes! Ze vind het doodeng dus voorlopig blijft ze maar mooi ff in het badje. Komt vanzelf wel een keer denk ik dan maar.

Ons mannetje ging eerst ook in de kinderstoel van de ikea onder de douche. Nu staat hij zelf onder de douche,meestal met papa. Hij vind dit veel leuker en is lekker aan het spelen. Ik droog hem dan af en kleed hem aan zodat papa nog even verder kan douche voordat hij moet gaan werken.

wij hebben rico alleen de eerste 2 mnd in babybad gedaan en ook in een tummytub en daarna gewoon samen in bad genomen.
maar je hebt geen bad… wij hebben ook een douche waar rico wel is onder gaat. b.v. als we met zijn allen weg moeten, gaat de 1 in bad met rico terwijl de ander zich even wast onder de douche, dan gaat hij mee onder de douche en wisselen wij ook af. maar normaal gezien alleen in bad.
ik heb een badponcho met cappuchon die hem warm houdt voor als ik mezelf eerst moet wassen en ik hem even buiten de douche laat spelen. dan mag hij er daarna ook bij (in het geval als ik alleen ben en we snel snel moeten doen)
daarna droog ik me af terwijl hij in een laagje water zit.
ik zet wel altijd de verwarming hoog op de badkamer zodat hij het niet koud krijgt.

hoi

wij wisselen het af. De ene keer gaat ze in het babybadje (zo mag ik het niet meer noemen van haar!!) en de andere keer gaat ze onder de douche, wel alleen want ik houdt ook niet van kou lijden als ik sta te douchen. vaak douch ik eerst, even snel, dan als ik eruit kom, zij eronder. Ze vindt het zo lek=uk dat ik me makkelijk aan kan kleden op kan tutten, mijn haar fohnen etc…

Hier staat wel al heel lang het baby badje in de douche kabine, dat sjouwen met water heb ik nooit zo begrepen, daar heb je toch een badkamer voor?

Groetjes Gidget

[img]http://lb3f.lilypie.com/Jw9np1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

Hier gaat de kleine man in de grootste maat curverkrat gekocht bij de karwei.
Hij is rechthoekig en kanteld dus niet. Hij kan zich aan de kanten goed vasthouden en glijd niet onderuit omdat de bodem wat stroevig is.En zijn speelgoed drijft niet buiten bereik wat hij in het grote bad wel had.
Hij is lekker diep en als we op vakantie gaan dan stop ik m vol met spullen en op plaats van bestemming hebben we weer een bad of zwembadje of zandbak als je een zak zand meeneemt voor ons een super oplossing!!