Bad hair day(s;))

Nou Rico’s haren beginnen dus echt flink te groeien nu,
en het probleem is dus: het zijn echt DONSHAARTJES!! heb ik weer
ik kan m wel kaal gaan scheren maar dat vind ik ook weer zo jammer.
dus mn vraagje is een beetje…wat te doen met die haartjes waar ik net wel, net niet iets mee kan
baby gel van zwitsal blijft dus niet zitten nu omdat de haartjes echt nog te dun zijn, mara het pluist van alle kanten en vandaag heeft hij echt een (zoals wij dames ons ook daar aan kunnen ergeren bij onszelf) bad hair day,
ik heb m al 3x geborstelt met zo’n baby borstel, en daarna nog es met een kam maar het krult alle kanten op.
wat kan ik nu het beste doen??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

wax erin of ‘grote mensen gel’ Natuurlijk niet te veel.

Dat doet mijn schoonzus ook bij mijn neefje. dat haar staat ook altijd alle kanten op.

Groetjes, MamaMartine

ja dat is het probleem, dat blijft dus niet zitten,
heb m een beetje “bijgepunt” haha nou ben ik bang dat het NOOOOIT meer goed komt hahahaa
(valt mee hoor)

Inge dat pluizen kan ook door het weer komen. Dylano heeft een plekje op zijn hoofd waar het haar recht oereind gaat staan zodra het vriest, Geen gezicht

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

nee dat dacht ik eerst ook wel, en vooral als ik dan zn haren een keer gewassen heb, (dat doe ik niet heel vaak met shampoo aangezien er toch nauwelijks wat te wassen viel daar hahaha)
maar goed hewb het dus “bijgepunt” in hoeverre dat mogelijk was. beter dan helemaal niks…
maar goed heb er net even een bult baby gel in gedaan om even uit te proberen,
en het stond wel stoer nu! beetje gelijkmatiger dan voorheen haha.
maar de kapster van mijn moeder had rico nog niet gezien en ze zei als ik ging knippen ik de bakkenbaartjes wat rechter zou kunnen knippen, ik dus: oke!
maar rico heeft daar helemaal geen haar! voor heeft hij zoiezo nauwelijks haar.
in het midden van zijn hoofd loopt een band verticaal naar achteren toe maar voor is het kaler, kon ik het maar tekenen dan snapte je me wel hahaha.
maar goed rijco heeft ook zo’n haar structuur dat het voor alleen in het midden zit…snapje me een beetje?
maar dan kan ik nooit echt wat met rico’s haar doen.
en daarbij hoorde ik dat mannen die dat hebben eerder kaal worden hahaha maar een teken klopt er meer bij

Dylano heeft achter en bovenop ook nog mer haar als an voren hoor. Dus wie weet komt het allemaal nog goed

Liefs Michelle

Geen idee hoor
Diego heeft een grote bos blonde haartjes!
In het begin waren het ook van die fijne donshaartjes,
maar dan hebben we het keer geknipt en sindsdien zijn zn haren dikker geworden elke keer dat we het knippen (nog maar 2 keer gedaan hoor maar kom )
En als hij dan een middagdutje heeft gedaan staat zijn haar toch ook alle kanten op haha

Groetjes!

heel herkenbaar probleem… Joey’s ‘‘kapsel’’ ziet er werkelijk niet uit op het moment… Hij heeft zo hier an daar een lange pluk nesthaar, voorop zit een heel dun laagje milimeter haartjes, en acher en bij de nek wat langere stuggere haartjes, die meestal pluizig zijn van het liggen op de matras… Maar al met al is het een te zielig klein beetje haar om er mee naar een kapper te gaan, die lacht me geloof ik vierkant uit!
Die zwitsal gel heb ik ook liggen, maar waar het eigenlijk goed voor is… het doet niks meer en niks minder dan haarlotion vind ik…

Ik zit wel steetsd vaker te denken, hij moet eens geknipt worden… misschien de huiskapster van m’n moeder maar eens vragen…

Lilypie First Birthday tickers

Ze lachen je niet Anouk Dylano had ook niet echt een berg haar toen hij voor de eerste keer ging, maar ook die zeiden de donshaartjes moeten eruit en je krijgt toch net weer wat model erin

Liefs Michelle

Damian had eerst ook van die dons haartjes en op advies van de kapper dit 1 keer geschoren daarna groeide het beter en voller…Zijkanten heel kort geschoren en bovenop wat langer gelaten…was best stoer eigenlijk.
Nu moet hij haast iedere 6 weken geknipt worden zo hard groeid het

Tim is ook pas met zijn 1e verjaardag naar de kapper geweest. Daarvoor niet, want hij had bijna geen haar. Met zijn 1e verjaardag geweest en toen waren het ook grotendeels donshaartjes. Maar na het knippen werd zijn bos steeds voller en nu moeten we echt iedere 6 weken. Gelukkig een thuiskapster, dus dat is lekker makkelijk.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

haha ja als ik een beetje gel gebruik merk je er ook weinig van, maar vanavond na het knippen schoot ik uit met de tube hahaha, leek wel 1 van de flodder, zo’n gladjanus hahahahaha
ahum…
in ieder geval…wat is het advies? scheren of gewoon bij punten?
en hoelang duur het na het scheren voordat het weer een bosje haar is?

enne michelle: dan ben ik al blij en mogen dylano en rico weer samen een dansje doen
en sandra; elke 6 weken? jeetje wat een verschil met hier

Klinkt beetje gek misschien maar werkt hier erg goed…

ipv gel of wax of dat soort dingen gebruik ik soms een ‘likje’ vaseline!
Werkt super en als ik zijn muts af doe kan ik het makkelijk weer opnieuw recht omhoog zetten.

Groetjes

nou… eigenlijk klinkt dat best logisch
maar dat krijg je toch nauwelijks uit de haartjes? vet krijg je er alleen goed uit als het water goed warm is
Rico heeft ooit onder de vaseline gezeten, en ik kon dus geen heel warm water gebruiken omdat dat te gevaarlijk is, nou ik ben LANG bezig geweest om zijn huid te ontvetten hoor! en het water was lekker warm maar zeker niet te koud of te heet… en het lastige was nog, ik was toen behoorlijk ziek, hevige buikgriep, (rico ook was net voor zn opname, dus na elke luier om de 5 min rende ik ook naar de wc omdat ik misselijk werd… ooh en toen moest ik ook zn huid nog schoonboenen pff!)

Seth heeft wel een beetje meer haar, maar ik gebruik etos haargel voor kinderen.
Werkt hier eigenlijk goed, behalve nu want hij moet nodig geknipt worden!!
Kan niets meer met zijn haar.

En inderdaad regelmatig bijpunten, want dan worden de haren wat stugger.
Liefs, Anne

ik zou zeggen 1x scheren en in het vervolg knippen

Waarschijnlijk is 1x scheren niet eens zo onverstandig
alleen baal ik dan zo dat zn hoofdje WEER kaal is ooh wat erg! hoelang duurt dat voordat het er weer aan zit?
ik houv an haar! ik hou niet van kaal!

moet je vragen of ze het bovenop niet zo kort scheren als de zijkant daardoor krijg je toch een beetje stoer idee…bovenop toch wat gel en dan na een weekje heb je wel echt stekeltjes die ook blijven staan.
en zoals ik al zei damian gaat nu iedere 6 weken…het word ook steeds voller nu…

leuk! denk dat ik het erop ga wagen,
alleen rico heeft aan de zijkant meer haar dan bovenop