Back @ Work

Gisteren ben ik voor het eerst weer gaan werken, precies 12 weken na de geboorte van Quinty.
Ik werk in de psychiatrische verpleging en start met halve diensten om rustig aan op te bouwen.
Ik had er ZO’N zin in, heerlijk om even iets anders aan je hoofd te hebben dan flesjes en luiers! Gewoon weer gezellig met collega’s kletsen en even Christa zijn en niet enkel mama…

Mijn moeder pastte op de kids en dat is prima gegaan, toen ik wegging om 715 sliep iedereen nog…

Vanavond doe ik een late dienst, dat lijkt me ook wel lekker. Kan ik s’morgens lekker tutten thuis met de kinderen en bij thuiskomst vanavond de laatste fles geven…

Ik ben eerlijk gezegd best een klein beetje trots op mezelf dat ik gewoon heb kunnen hervatten na 12 weken terwijl ik zo’n heftige tijd heb gehad de laatste maanden…
En wat kun je genieten dat het Gewone Leven weer is begonnen!!!

Heel goed van je, inderdaad! Fijn dat je er zo’n zin in hebt en dat het zo goed is gegaan. Top!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Fijn dat het zo goed bevallen is en indd knap na zo’n heftige tijd.

Liefs Michelle

je hoeft niet een klein beetje trots te zijn, je mag MEGATROTS op jezelf zijn lieverd! wat heeerlijk voor je! zeker na wat je hebt meegemaakt, jij bent echt een superwijf! ik ben echt supertrots op je, en opzich kan dit ook wel goed voor je werken he, dat je wat meer afleiding hebt. zet m op!

Wat goed van jou!!! Daar kun je mega trots op zijn!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers