Noa ging vandaag voor het eerst met papa babyzwemmen! Ze vond het helemaal geweldig! Was super trots om haar te zien pletsen in het water!
Noa ging vandaag voor het eerst met papa babyzwemmen! Ze vond het helemaal geweldig! Was super trots om haar te zien pletsen in het water!
Wat een leuke foto’s Sophie!
Ik ga al met Tim zwemmen sinds hij 4 maanden is en hij vind het ook helemaal leuk. Als ze zo jong zijn merk je dat natuurlijk niet echt, maar hoe ouder ze worden hoe meer ze gaan doen. Ik vind het echt leuk om iedere week met hem te gaan.
Groetjes,
Sandra
Bedankt voor de reacties!
@ Sandra: Ja, ze geniet er echt van. Het was bij haar lachen geblazen van begin tot eind. Zeker wanneer papa haar in de lucht gooit en in het water weer opvangt! Volgende week mijn beurt!
Wat super lief!!
Babyzwemmen lijkt mij ook zo leuk! We zijn met Dani een beetje laat, maar wij gaan met hem op dreumeszwemmen als hij 1 jaar is. Bij ons zijn de groepen ingedeeld van 0-1 jaar en van 1-2 jaar en 2-3 jaar. Aangezien we samen met zijn nichtje gaan van net 1 jaar wachten we nog even 2 maandjes. Ik denk dat Dani het ook erg leuk gaat vinden.
Leuk Saro dat je binnenkort ook met Dani gaat. Hier zijn de groepen ook naar leeftijd ingedeeld. Tim zit nu dus bij de groep van 1 tot 2 jaar, dus eigenlijk geen babyzwemmen meer maar dreumeszwemmen
Groetjes,
Sandra