ik kan niet wachetn om te gaan zwemmen met onze kleine hij is nu 2ehalve maand ik heb gehoord dat je rond 3 4 maanden mag gaan zwemmen als ze de prikjes gehad hebben op welke leeftijd zijn jullie gaan zwemmen en als er babyzwemmen is bij ons in het zwembad is het water dan warmer? groetjes kim
Babyzwemmen
Ik ben bij de oudste met 6 weken begonnen met babyzwemmen en met de jongste begon ik bij een maand of 4. Zij was een spuugbaby dus het was niet handig om 's ochtends om 9 uur te gaan lopen schudden in zo’n zwembad. Dus ik heb eerst gewacht tot dat spugen over was.
Geen idee in welk zwembad jullie gaan zwemmen dus ook geen idee of het water warmer gemaakt wordt voor babyzwemmen. Dat zou je dan even moeten bellen. Bij ons is het water in het zwembad 30 graden en dat gaat prima met die kleine moppen.
Maar als een zwembad babyzwemmen aanbiedt, lijkt het me stug dat ze de watertemperatuur niet aanpassen. Zo komen ze niet door de inspecties.
Groetekes, Sje
je mag idd vanaf 6 weken zwemmen! Luca was 13 weken geloof ik. Met thije ben ik nog niet geweest… komt er gewoon niet van, en ik ga niet alleen met een baby en een peuter. Ga binnenkort ook eens, lijkt me wel leuk!! Veel plezier! Ooh en een zwemluier is geen overbodige luxe… leuke zwemband erbij, fototoestel, lekker te drinken voor de kleine… helemaal een feestje!!!

Ik ben begonnen toen Gijs 3.5 maand was en hij vindt het steeds leuker. De ruimte wordt extra verwarmd en het water is 32 graden, dus heerlijk warm. Ik neem aan dat dat bij jullie ook is. Ze hebben op de verschillende tafeltjes aankleedkussens liggen zodat je je kindje lekker rustig kunt uitkleden. De kinderwagens mogen dan ook gewoon de badruimte in. Ideaal!
groetjes,
Larissa van den Heuvel-Berendsen
hier mochten we pas gaan zwemmen na de vactinaties. wat verschild dat zeg!!
Zwemluier hoeft niet aan.
het water is verwarmd.
veel zwemplezier.
gr gytha

Zwemluier hoeft inderdaad niet aan, maar ik zou het voor de zekerheid maar doen. Dat warme water ontspant en bij onze meiden is het wel degelijk verschillende keren voorgekomen dat ze gepoept hebben in het zwembad.
Groetekes, Sje
Ik ben met Jeske na de 2e vaccinaties begonnen…
Ze vond het van begin af al interessant… En nu begint ze al te gieren van de pret als ze het zwembad ziet…
Het water is niet altijd even warm, maar het is maar voor een half uurtje…