Babywebsite

Hallo allemaal, ik ben 5 maanden zwanger en wil voor mijn aanstaande kindje een website beginnen dit omdat mijn ouders in Frankrijk wonen en veel van onze vrienden ook in het buitenland wonen. Zo kunnen we ze mooi op de hoogte houden hoe het met onz ekindje gaat. Nu kwam ik op de website www.jouwbabywebsite.nl en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Persoonlijk lijkt het me wel wat maar voor dat ik beslis hoor ik graag jullie ervaring.

Groetjes
Iloon

Thanks for the info…deze sites had ik idd nog niet gevonden. Maar hier kan je ook niet een eigen domeinnaam (www.mijnnaam.nl) kiezen dus die vallen al af…

Jij hebt ook een leuke site maar ik zie nog wel veel reclame en dat vind ik jammer.

Groetjes weer

http://www.beebiesite.nl/

deze kan je instellen met wachtwoord na een betaald account
begint uit me hoofd bij 10 euro per jaar ofzo

msn space is gratis kan je ook instellen dat geen vreemden erop komen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
Hallo allemaal, ik ben 5 maanden zwanger en wil voor mijn aanstaande kindje een website beginnen dit omdat mijn ouders in Frankrijk wonen en veel van onze vrienden ook in het buitenland wonen. Zo kunnen we ze mooi op de hoogte houden hoe het met onz ekindje gaat. Nu kwam ik op de website www.jouwbabywebsite.nl en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.

Persoonlijk lijkt het me wel wat maar voor dat ik beslis hoor ik graag jullie ervaring.

Groetjes
Iloon

jildou is een schat

quote:

Groetjes
Iloon

hallo.

ik heb voor mijn dochter ook een site gemaakt.
ik had eerst een site op www.web-log.nl, alleen vond ik die site erg ingewikkeld in elkaar te maken.
nu heb ik een site op www.toddler.nl, en dit bevalt me prima en is ook nog gratis en je kan er ook een wachtwoord op zetten.

voor een kijkje,

www.jildou.toddler.nl

groeten anite

jildou is een schat