rico heeft een baby walker van chicco.
hij vind het een leuk ding, hij WIL ook wel stapjes zetten maar hij gaat te ver naar voren hangen en dan rijdt dat ding als een gek weg, (laminaat) ik heb het volgens mij wel ooit in een ander topic gezet (vorige week ofzo) maar weet niet meer waar en heb ook geen reacties gelezen.
ging het bij jullie kindjes meteen goed?
is daar een techniekj voor nodig? eerst helpen ofzo?
laatst bleef ie zelfs stilstaan en ging wel hangen dus dat ding ging aanrijden haha, en rico bleef staan waardoor hij dus op zn gezicht viel…
enfin…
trucs??? of wil meneer gewoonb lijven kruipen en niet lopen
want soms doet ie het wel en dan vind ie het leuk, maar dan stopt ie meteen na een paar stappen en kruipt weer verder
Babywalker van chicco vraagje
Wij hebben die niet… dus kan je geen tip geven.
Wij hebben het loopkarretje van Nijntje gekocht en daar zit een rem op. Dus kan je die stroef zetten zodat hij niet op het laminaat zo hard vooruit gaat. Ook zit er een vergrendeling op dat hij niet kan kiepen… Dus die probleempjes waar jij tegen aan loop zijn hier niet bekend.
Danique had dat aan het begin ook, heel vervelend. Want zij wou juist wel lopen, maar het ding ging gewoon veel te hard! Dus òf ze rende er haast achteraan totdat hij ergens tegen tot stilstand kwam, òf ze ging plat op haar plaat… Ben de eerste week er gewoon voor gaan lopen, of achter haar en dan hield ik het ding tegen zodat zij wel gewoon kon stappen. Ze had echter snel door hoe ze het moest doen, dus nu loopt ze ondertussen wel alleen.
@mini-boy: hier zit ook een rem op maar die werkt niet op laminaat hier.
haha niet goed genoeg tenminste omdat rico dus naar voren hangt.
@mama -danique: ooh gelukkig, dan gaan we door gaan met proberen
maar rico wil opzich wel want aan de hand vind hij het super, en al helemaal als ik een hindernis neerleg met blokjes en ballen, dan trapt ie het weg en dat vind ie geweldig! alleen hij kruipt ook gewoon heel graag
Ze moeten het indd door krijgen Inge, hier ging hij in het begin ook als een speer, ook laminaat dus, dus indd de rem werkt niet
Liefs Michelle
Inge: balen dat dit niet werkt. Het is ook lekker glad op die vloeren hé… Voel oefenen samen met hem dus. Jurian ging er eerst altijd naast lopen of echt aan het randje waardoor het valgevaar ook groot was… Nu loopt / rent hij erachter alsof hij nooit anders gedaan heeft, én gooit hem zelfs rond als hij om moet draaien…
Dani heeft de babywalker van Vtech. Daar zit geen rem op. In het begin schoot de kar dus ook vooruit en dat was best gevaarlijk. Maar een paar weken later kreeg Dani door om zelf harder en zachter te gaan (dus door zelf sneller of langzamer te lopen). Hij ging zeg maar minder leunen op de babywalker. Dat scheelde veel en toen ging het een stuk beter.
Dus gewoon lekker blijven oefenen met Rico en er nu nog maar een beetje bij blijven. Maar hij zal het snel genoeg onder de knie krijgen.
haha michelle, idd we hebben hetzelfde laminaat, dus had wel verwacht dat dat bij jullie ook zo gegaan zou zijn
zoiezo met laminaat natuurlijk.
ik zal er dan wel bij blijven, zoiezo, maar zelfs dan houdt ik mn hart vast. hij gaat idd ook aan de zijkant staan en dan valt ie of laat zich op zn knieen vallen expres om verder te kruipen.
ik vraag me een beetje af of hij wel toe is aan lopen
hij vind het wel geweldig om te doen aan de hand, maar hij wil maar niet snappen (of misschien juist heel goed!) dat ik wil dat ie ook daarmee gaat lopen, misschien denkt hij wel: heti s goed met jou, of aan de hand of niet