Hier de link van een berichtje waar ik wel van schrik, babyvoeding wordt al weer (!) duurder: http://www.agd.nl/Algemeen/Artikel/Numico-verhoogt-prijzen-babyvoeding.htm
Gebruiken jullie ook Nutrilon of gebruik je een merk als Kruidvat?
Babyvoeding duurder wordt?
Tja, we kopen het toch wel hè? Kunnen ze makkelijk doen toch?? Waardeloos hoor! Vooral als je geen borstvoeding kunt geven. Tot nu toe gaat dat bij mij nog goed en is dat dus kostenbesparing.
Ik ben zeker van plan om weer met Nutrilon te begin als Daniël over gaat op flesvoeding. Ik weet het niet, maar ik heb in het kruitvat-merk minder vertrouwen, hoewel dat ook goed moet zijn. In Nederland stellen ze wel strenge eisen voordat je zoiets in de winkel zet.
Mijn gevoel zegt toch gewoon de ‘vertrouwde’ Nutrilon geven, maar dat is voor iedereen anders.
Groetjes, Mariëlle, Joël en Daniël
Evianne kreeg na de bv Nutrilon, Jessin heeft bij de bv ( na 10 maanden of zo ) die blikken gehad van Similac, domweg omdat de nutrilon toen ook net in prijs gestegen was omdat ze een nieuwe verpakking hadden gemaakt waar ik al niet om gevraagd had, daar deed ik mooi niet aan mee hoor.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!