hier ook het gevoel dat hij liever tv kijkt dan zichzelf vermaken. wij hadden ook moeite met eten met zijn gekrijs erbij…elke keer als we aan de tafel zaten dan wilde hij de box uit…
nu de laatste dagen probeer ik het toch te beperken of speel ik zelf met hem. dan maar geen tv. ik merk wel dat hij zich iets langer kan vermaken in de box.
maar nog steeds als wij moeten eten dan zet ik hem direct in de autostoel voor de tv, zo kunnen wij ook rustig eten. maar daarna pakt papa hem gelijk op. dit betekent dat hij per dag maar 30min. voor de tv zit. dat is op zich niet zo veel. en zo lang kijkt hij nou ook weer geen tv na 10 minuten verveelt hij zich daarme ook wel…trouwens gisteren opgemerkt dat hij zich uit zijn autostoel wist te krijgen! ik hoorde ook helemaal niks maar toen ik even snel ging kijken vanuit de keuken zag ik dat hij op zijn buik in de autostoel lag met zijn arm onder zijn buik die hij er niet uit kreeg ik schrok me dood! zijn voetjes hingen amper boven het vloer of hij was er al uit! nu elke keer gordels vast!