BabyTV

hier ook het gevoel dat hij liever tv kijkt dan zichzelf vermaken. wij hadden ook moeite met eten met zijn gekrijs erbij…elke keer als we aan de tafel zaten dan wilde hij de box uit…

nu de laatste dagen probeer ik het toch te beperken of speel ik zelf met hem. dan maar geen tv. ik merk wel dat hij zich iets langer kan vermaken in de box.

maar nog steeds als wij moeten eten dan zet ik hem direct in de autostoel voor de tv, zo kunnen wij ook rustig eten. maar daarna pakt papa hem gelijk op. dit betekent dat hij per dag maar 30min. voor de tv zit. dat is op zich niet zo veel. en zo lang kijkt hij nou ook weer geen tv na 10 minuten verveelt hij zich daarme ook wel…trouwens gisteren opgemerkt dat hij zich uit zijn autostoel wist te krijgen! ik hoorde ook helemaal niks maar toen ik even snel ging kijken vanuit de keuken zag ik dat hij op zijn buik in de autostoel lag met zijn arm onder zijn buik die hij er niet uit kreeg ik schrok me dood! zijn voetjes hingen amper boven het vloer of hij was er al uit! nu elke keer gordels vast!

Ik zorg altijd dat eerst Muriel aan de beurt is en dan pas wij. Dus wij eten wel vrij laat maar eerst krijgt Muriel de fles dan in de box en naar bed en dan gaan wij eten. Ik vind een half uur achter elkaar toch wel vrij veel voor zo’n kleintje.

nee het zijn geen 30 min achter elkaar voor elke voeding huilt hij extreem erg en een flesje maken duurt wel eens langer dan je verwacht opwarmen opscheppen etc. 5 min. bij elkaar als het te warm wordt ook nog even afkoelen. nou is mijn zoontje al vanaf geboorte zo als hij honger heeft dan moet je de fles er gelijk in doen zeg maar hahahaha anders huilt hij alsof hij afgeslacht wordt. dus nu zet ik hem in de tijd dat ik zijn flesje klaar maak voor de tv zo huilt hij niet. in totaal per dag 30 min. dus ongeveer hoor…weet niet eens hoeveel kan ook minder…30 min achter elkaar zou hij zelf niet eens volhouden hoor alles heeft een grens

Wij aten eerst ook altijd pas als Seth op bed lag, maar er komt een tijd dat hij mee gaat eten.
Zoals nu al een tijd bij ons, en dan moet je wel echt gaan koken als hij wakker is.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

wij eten ook altijd voor Meric. andersom was echt slopend. dan moest ik pas koken als hij op bed lag en dat duurde soms tot 8 uur zoals vanavond:S ik kook meestal al om een uur of 3 en dan als mijn man om 5 uur thuis komt gaan we eigenlijk gelijk al eten. en om 18.00 uur eet hij dan soms 19.00 uur zijn schema is de laatste tijden beetje vreemd. maar ik heb in het begin vaak met honger rond gelopen tot een uur of 10 in de avond en ik weet nog dat ik daarna totaal geen trek meer had en de avond eten oversloeg. dat is echt niet gezond en ik werd ziek dus aan een zieke mama heeft hij ook niets. vandaar zo beter.

Hallo,

Onze zoon is 10 maanden. Maar heeft nog geen tv gekeken…
Hij kan uren achter elkaar in de box spelen en sinds een week loopt ie nu rondjes in de box. Bij onze dochter was dat wel anders, die kon zich ook niet zelf vermaken en inderdaad als we gingen koken keek zij meneer de uil.

Lilypie Premature Baby tickers
Melanie Hengeveld

vandaag tevallig besteld! Kost bij Ziggo 3,95 en dan heb je alle kinderzenders. Hij kijkt nu graag naar wielrennen en voetbal en MTV, dus ik dacht misschien vind hij dat ook wel leuk. We zullen zien.

22-12-2009 colin geboren

Rens vond baby tv helemaal niets. Het duurde bij hem sowieso vrij lang voor dat hij interesse had in de tv. Nu kijkt hij 's ochtends naar de teletubbies en het zandkasteel en in het weekend of bij hoge uitzondering mag hij naar bumba kijken op dvd. Dit vind ik ook meer als genoeg. maar het gebeurd ook wel dat hij na 5 minuten teletubbies al aangeeft dat hij liever gaat spelen. Ook prima. Ze kunnen best veel leren van tv en zolang het gedoseerd is kan het denk ik geen kwaad.
Voor jonge bay’s kan het wel teveel zijn. Rens had er bv echt last van als hij de hele dag aanstond ook al was hij gewoon aan het spelen. Ik zet hem overdag dus verder eigenlijk ook niet aan als Rens erbij is.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers