Babys'een beetje eng

hebben jullie dat ook, ben nu weer 2 keer op kraamvisite geweest, en ik zit gewoon met zweet op me kop als ik zo’n baby’tje vasthoud, zo klein zo …iellig… man man ben zo bang dat ik iets fout doe… en met pippy sleepte ik overal buiten met haar op de arm… zo gemakkelijk…en nu lijk ik wel een idiootje, krampachtig met zo’n baby’tje!
is het nu echt anders met je eigen kind, ja ik denk het wel…maar ja je zou toch zeggen dat je als moeder wel een beetje een baby vast moet kunnen houden, maar als ik dan zo’n hummeltje vastheb word ik er toch erg ongemakkelijk van hoor !

Pippy is geboren 17.07.2009

Haha ik heb het ook hoor En dat is doornormaal Waarom? Omdat jij met je kind meegroeit! Die van jou is al bijna 2 en daar ouwehoer je mee, doe je gek mee. Die kan je helemaal vastgrijpen en op de kop houden en weet ik veel wat meer En dan moet je ineens zo’n klein licht babietje vasthouden, zo broos en teer. Moet je ineens heel voorzichtig doen en dat ben je niet meer gewend van je eigen
Dus heeeeeeeeel normaal hoor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ohhh dat heb ik ook, vind het doodeng, maar ook J die leeftijd, vond er niets aan, je houd natuurlijk wel van ze, het is je kind, maar vond het een stuk fijner als ze groter zijn, lekker dik en dat ze een stootje kunnen hebben!

Nee, dat heb ik niet. Wel ben ik blij dat Senne lekker groter is en niet meer zo iel en afhankelijk!

Al is het wel schattig om het in je armen te zien liggen…

Groetjes van Sascha en Senne

Ik herken het ook helemaal niet! Heerlijk juist zo’n ienieminiebabytje tegen je aan… Dat mis ik echt!

Maar manlief vond t ook doodeng… ook met zn eigen kinderen, maar idd ook als we op kraamvisite gaan. Hij zal echt niet zomaar een baby oppakken in zn eentje. Moet m echt in zn armen gelegd worden zeg maar, en dan zit ie nog helemaal stijf omdat ie bang is dat ie de baby te hard vastpakt oid.

Ook ik herken het niet. Natuurlijk moest ik wel weer even wennen, doordat ik natuurlijk Tim gewent ben. Maar ik vind het ook heerlijk om weer zo’n kleintje in je armen te hebben. Denk ook wel dat het meespeelt dat hij van iemand anders is. Heb alweer een tijdje geen kleintje van iemand anders in mijn armen gehad, maar dat zal zeker anders zijn als je eigen kindje.

Groetjes,
Sandra

ja ik moet toegeven dat ik net als mamamalawi ook nie zoveel had met die babytijd, ja ze blijven lekker stilliggen met knuffelen, …maar ik vind het nu veel leuker, ze kunnen inderdaad tegen een stootje, dat tere prut…vind ik maar niks !!!

Ik heb ook niet heel veel met een baby hoor…Ik vind ze heel lief om te zien, ze zijn lekker warm en zacht, maar geef mij maar een peuter. Lekker samen kleien, rotzooien, kletsen! Max is nu natuurlijk ook al groter en dat is toch fijner vind ik. Ik was niet zo’n moeder die de hele dag met een baby rond liep…Ik trek soms ook iets meer naar Eef, omdat zij echt alles al kan en Max doet nog niet zo veel. Heeft er niks mee te maken dat ik niet, of minder, van hem hou! Straks komt dat vanzelf en sta ik hier echt wel tussen de racebanen met hem. Ik pak een baby wel soepel op trouwens! Hoppa, over de schouder etc. Ze wegen niks! Als ik die bonk van mij dan op moet tillen, da’s een ander verhaal. Die baby zwiept bijna de lucht in bij wijze van, zo van…oh, die is licht!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ rainbow, zo’n luchtigtoetje pakeffect, dat je denkt dat het evenveel weegt als een pak melk… hoppa, vliegt het door het de tent !!

Zoiets ja! Geef mij die baby! WHOPPA! Bij Max is het meer: NNNNNN…die is zwaar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja dat had ik laatst met het buurmeisje, dies negen maanden ouder als pippy dus die kwam spelen en wij tillen die kids altijd over de schutting, die is wat lager dan normaal, maar ja buurmeisje weegt natuurlijk net wat meer… pfhhhhhhh da viel ff tegen hahahaha