Babys

he hallo ik ben maigreth postema ben 19 jaar en ben 6weken in verwachting

mpostema

Gefeliciteerd met je zwangerschap
Geniet ervan
Groetjes Heleen mama van Robin

Hoi Maiky,

Bij je “profiel” zie ik dat je het een probleem noemt.
Ben je er niet gelukkig mee? Ik neem aan dat het dan ongepland was.
Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je er heerlijk van kan genieten!

O ja, ik ben trouwens Bianca, 29 jaar, ik woon gezellig samen met mijn vriend en we hebben een zoontje dat volgende maand 3 jaar wordt.

Groetjes, mamma van Stephan

hoi maiky,welkom op dit gezellige forum .gefeliciteerd met je zwangerschap ,ik begrijp dat je het nog niet kan vatten .maar het is hele mooie gebeurtenis .ik heb zelf ook een dochter die was 16 ,dat ze haar dochter geboren is .dus je hoeft je niet te schamen hoor ,maar ik snap dat je het moeilijk vindt .ik ben trouwens marielle en getrouwd met martin en samen hebben wij een dochter van 2half jaar genaamd tanja en onze oudste is 19 jaar

groetjes marielle ,hoop nog veel van je te horen

ja ik heb het ook gezien in je profiel. ja ik hoop dat je er toch blij mee bent ondanks dat je het een "probleem"vind. nou goed gefeliciteerd en van harte welkom hier.

maureen

Hartelijk welkom,
Ik ben Kristel de moeder van Sanne
(nu 1 jaar + 1 dag). Ik hoop dat je
het hier naar je zin zal hebben.

Liefs Kristel

Hoi Maiky
Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me ergens wel voorstellen dat het misschien niet makkelijk is om zwanger te zijn, aangezien je nog best jong bent?
Maar ik hoop echt van harte dat je er toch van zult (kunnen) gaan genieten, want het is zo verschrikkelijk bijzonder en mooi, wat er nu in je lichaam allemaal gebeurt!

Ik ben trouwens, Sonja (27) en ik heb een zoontje Jeroen, van 5 maanden.
Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben.

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Hoi maiky

Welkom op deze site, ik wens je een hele fijne probleemloze zwangerschap toe. Ik ben bianca ik woon samen met jeroen en samen hebben we een zoontje Rick.

goetjes Bianca mama van Rick