Whaha ja Selma, ondertussen kun je ze wel opvreten hè??? Maar dat zijn vaak moeders die ook nooit wat opzoeken op internet of in boeken.
Ik moet wel lachen hoor om die familie van jou… je zult je wel eens druk maken volgens mij
Niet best hoor, echt zielig voor die kleine mensjes maar tja… als je goede raad gaat geven dan stuit je ze vaak tegen het borst heb ik wel gevoeld dus doe ik ook niet meer… en alles wat ik geleerd heb komt van forums, eigen ervaring etc. ik snap niet dat ze het niet een keertje gaan opzoeken… maar goed idd dat moeten ze zelf maar weten en de wijze raden hou ik tegenwoordig ook voor me, alleen als er naar gevraagt wordt vertel ik eens iets.
Ook met dat inbakeren zei het CB toen al dat er kinderen waren die het verschrikkelijk vonden… gelukkig werdt die van ons direct rustig en ook wat mama jasper zegt: ze kwam direct in een rust wanneer ik haar inbakerde en ze deed haar eigen armpjes naar beneden. Ze is ook 2 weken langer in de buik blijven zitten dus misschien vond ze het wel erg knus en had ze in de buiten wereld dat ook nodig.
Maar goed… iedereen doet het op zijn eigen manier maar toch kriebelt het wel hoor om er wat van te zeggen! Aan de andere kant moet je ook in je achter hoofd houden dat wij ook niet alles kunnen weten maar uit ervaringen spreken die bij een ander helemaal niet hoeft te werken.
X Marja
Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm