Babyrolator's geweldig zijn

Vandaag met Morgan naar de speelgoedwinkel. Ik wilde een spiegel en iets waar ze blokjes door gaatjes en zo kon doen en even kijken voor der verjaardag.

Ziet pappa een babyrollator. En flink afgeprijd en daar kan ze ook blokjes en vormpjes door een gaatje doen. Dus mamma toch maar overstag.

Hij was thuis nog niet uit de doos og Morgan liep de hele kamer rond ermee. Oke draaien is nog geen succces dus bij een muur is het boem en moeten we haar draaien, maar dan loopt ze weer naar de andere kant van de kamer. We hoefde niet eens de batterijen erin te doen om haar te stimuleren…

Groetjes,

Michèle

Geweldig! En wat een leuke foto’s. Je zal zien als ze dit goed onder de knie heeft loopt ze zo!

Liefs Tams

wat leukkkkkkkkk en hoe groot lijkt ze dan opeens poe he. welke speelgoedwinkel was dat michèle want ik kan niet zeggen dat ik ze ooit gezien heb

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ha ha ha dan zijn we nergens meer veilig

Groetjes,

Michèle

Michèle wij hebben gelijk gepost dus denk dat je mijn vraag niet gezien hebt

Liefs Michelle

Toys XXL Heet het nu Michelle. De Oude Toys 'R Us en hij is van Chico.

Groetjes,

Michèle

thnxxxxxxxxx

Liefs Michelle

Wat een leuk ding Michele! Die rollator dan. Morgan ziet er ook al groot uit zo zeg, ontzettend goede aankoop volgens mij.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Mooie meid hoor!
Helaas was de rollator bij ons geen succes. Ze moest veelste snel rennen, omdat het ding rolde, en dan viel ze weer. De muziek was hier ook veelste hard, daar werd ze alleen maar bang van. Dus, helaas hebben we hem eigenlijk nooit gebruikt. Ik ben blij dat het bij jullie wel een suc6 is.
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

oh wat ziet dat er leuk uit… wat een wijsneus al… ze is er vroeg bij om met rollator te gaan lopen

Leuke foto’s!

Enneh… brutale vraag, wat kost ie?
Wil inderdaad ook iets dat ze vormpjes kan oefenen in de juiste gaatjes te doen. Daarbij is het misschien toch wel een leuke vervanging voor het schuiftafeltje dat Nora nu gebruikt…

En wat een gewelidge naam, de babyrollator! tegnstrijdigheid ten top!

Liefs, Liske

Ik ben zo vrij om even antwoord te geven liske ik zie hem overal staan voor 24.99 dus michèle als jij hem goedkoper hebt horen we dat grag want bij die zaak die jij noemde krijg ik hem niet op internet te zien dus weet niet wat hij daar kost

Liefs Michelle

Wat een ontzettend leuke foto’s Michelle. Wij hebben ook zo’n rollator en Tim vind het helemaal geweldig. Wij hebben hem een tijdje geleden van vrienden gekregen, omdat hun kinderen er te oud voor zijn. Toen Tim de leeftijd van Morgan had begon hij er ook mee te lopen. En idd ging het lopen goed, maar knalde hij overal tegenaan en als wij hem dan weer draaide liep hij verder. Nu kan hij wel bochtjes maken en keren als hij ergens tegenaan loopt. Maar ja hij is natuurlijk wel een paar maanden ouder dan Morgan. Dus je zal zien dat Morgan dit straks ook gaat doen. Wat zijn ze wijs he als je ze dan zo ziet lopen. Ik weet nog wel hoe trots ik was toen ik Tim destijds voor het eerst door de kamer zag stappen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

@ Michelle, dank je wel!

Ga het is even overleggen thuis met de rest van de directie…

oww hier kost hij bij dezelfde zaak als michèle 30 euro hahahaha mijn dochter is hem halen is der broertje aan het verwennen dus let op waar je hem haalt

Liefs Michelle

Klopt michelle. Wij hebben hem ook voor 30 euro, maar we hadden hem nog niet ergens ander gezien. En gewoonlijk is ie daar 35 euro.

@ Sandra. Keren is inderdaad nog een heikel punt hier ook. Maar dat leert ze vanzelf toch

Groetjes,

Michèle

wat gewekdigew fotos, wij hadden er ook 1 voor charis die vond het ook helemaal geweldig…

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie

Wat super!! En een hele mooie meid, maar dat wist jezelf ook al !!

Nou hij staat in elkaar maar heb dylano er nog niet bijgelaten hij was doodmoe dus eerst maar lekker slapen

Liefs Michelle

Dank je Judith, enne ja was ons wel bekend

Gelijk heb je Michelle. Eerst slapen en dan weer spelen.

Groetjes,

Michèle