Babylon

Ik ben babylon(rechts), en heb er ineens nadat mijn nieuwe ren klaar was er ook nog een vriendinnetje bij gekregen. Zij heet volgens Evianne Tampertje (links).

Mijn nieuwe onderkomen vanuit de achterdeur van me baasjes

Jahoei, zo`n 8 vierkante meter om lekker te rennen en te graven samen met me dinnetje

Gewijzigd door - Assie op 15 Sep 2005 21:32:31

wat ziet dat er gezellie en knus uit zeg
Mooi groot hok

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Wauw dat ziet er leuk uit!!!
Gaaf zeg.
Ook lieve konijntjes om te zien.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ooohhhh wat lieffffffffffffff en wat een mooie ren

ene astrid heb je nu mannetje en vrouwtje???

Bianca,Dylan & Kaitlyn

wauw astrid met een mooie ren .en wat een mooie leuke konijntjes .jee heb ook een aardige groote tuin

groetjes marielle mama van
10-10-01

Wat een lieffies zeg!
Enne… ben helemaaaaaal niet jaloers op jullie tuin ( of toch wel?)

Groetjes Mim

JAAAAAAAAAAA mooi niet, een mannetje en een vrouwtje. hihihi ik kijk wel link uit.
Ja een aardige tuin hebben we ja( zon 2500 vierk meten geloog ik ), hihihi maar wel veel werk. Wat je niet ziet is dat er nog een klein bosje naast zit ( rechts van de ren ) met allemaal mooie dennen. Ik zal er eens eventjes fotos van maken want onze tuin loopt nl nog helemaal door naar achteren.

Ja Astrid, wrijf het er nog maar eens extra in met nóg een foto van die grote tuin

Groetjes Mim

hahahaha denk je wel effe aan het onderhoud en wil je hier meteen een haag planten, dan moet dat meteen met een paar honder haagjes pfffff. En voor zo`n stuk grond midden in het dorp hebben we dan wel zelf het hele huis moeten verbouwen 3 buitenmuren zijn er gebleven verder niks, anders hadden we zoiets nooit kunnen kopen joh. Wat ik nu zelf ok erg tof vind is dat de school, het kdv en de psz allemaal hier aan het einde van onze tuin liggen, lekker makkelijk dus.

Das wel makkelijk ja!
Kan je die 2 mooi over de schutting gooien en zijn ze meteen “onder de pannen”.

Groetjes Mim

hahhaha hups zwiep erover heen hahahhaha

wel mooi hoor zo tuin is de onze niks mij en die is al gauw 20 meter lang en 9 breed
maar astrid wint hahah

Bianca,Dylan & Kaitlyn

En als ik strakkies oud en versleten ben en het gehad heb op deze aardbol, kan ik ook zo over de heg langs onze wei. Want daar ligt het kerkhof, lekker rustige buren.

Hahaha.
'Dood’stil naast jullie zeker.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Babylon is vandaag overleden, werd ineens na de operatie ( casstratie ) ziek. Na een paar maal bij de dierenarts te zijn geweest en ondanks goeie zorgen, heeft ie ons vanochtend alsnog het loodje gelegd.

ooohhhhhhh zielig,hoe reageerd evienne erop

Bianca,Dylan & Kaitlyn

oooh dat is jammer zeg!!

groetjes van Samya ,mama van Alyssa

OOOO Assie wat zielig zeg!!
Wat zeggen de kids ervan??
Bah.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Ach ja, wat is dood voor een bijna 3 jarige ??? Voor haar ziet het eruit alsof ie slaapt. De batterij is op zegt ze, hij doet t niet meer… , trekt ze er een zielig snuitje bij en gaat weer spelen. Strakkies gaan we m begraven.

Toen onze hond doodging en ook onze poes had Marten t er wel steeds over(is ook drie) Dat had veel indruk gemaakt op hem. Ook onze poes daar heeft ie het elke dag nog over.

Groet, Ellen
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Hey, ik dacht dat dit een nieuwe topic was en opeens zie ik dat ie van september 2005 is…
Maar kwartje is gevallen Op die dag (15 sept) gingen we net op vakantie, vandaar dat ik het gemist heb.
Leuke foto’s dus!!
En wat sneu zeg dat hij overleden is…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)