Babylaarsjes

Ik was net voor Jessey opzoek naar schoentjes. Ze is uit haar eerste schoentjes (puma’s) gegroeid, en ik kan en wil niet zo veel geld voor haar schoentjes betalen, ze had deze van mijn zusje gekregen.
Nu wil ik iets meisjes-achtigs, en ik ging opzoek naar van die leren slofjes (zoals zootjes ofzo) maar ik vond geen (voor mij) betaalbare. Bij prenatal zag ik wel heeeel veel hele leuke laarsjes, maar bij het passen merkte ik al dat die dingen moeilijk aan te krijgen zijn. En eenmaal aan, vraag ik me af hoe lekker dat zit bij het tijgeren/kruipen. De laarsjes zijn namelijk best stug, en bij de enkels kan ze dan denk ik niet goed haar voet buigen. Of eigenlijk strekken, zoals de voet is als ze in kruipstand zit. Iemand ervaring met die babylaarsjes? Met zo’n zachte zool…

Groetjes Anouk

Tja ik heb wel ervaring met die krengen! En zoals je al hoort niet zo positief, Ik vond ze erg stug, had het idee dat ze d’r voeten er ook niet in kon bewegen. Had ze uit NL, maar heb ze maar 1 keer aangedaan, als verplichting op de foto zeg maar, daarna heb ik ze weggegeven, had niet het iede dat ze erg gemakkelijk zaten bij J, maar kan natuurlijk aan haar voeten liggen, ze heeft wel apparte zeg maar!

nou laarsjes zijn een ramp voor mama’s om aan te doen, gewoon een soort van sportschoentjes, of sloffies, ook te krijgen bij de prenetal hoor

Kijk eens op internet bij Aapies babyschoenen (even googlen). Die hebben leuke en heel fijne leren slofjes, ook speciaal voor meisjes Ons zoontje heeft er heel wat ‘versleten’ (gewoon te klein geworden maar nog helemaal heel) en heeft hier zelfs in het begin op buiten gelopen toen ie net begon met lopen. Slofjes zijn niet makkelijk uit te krijgen ook niet tijdens kruipen/tijgeren.

Laarsjes zijn ook slecht voor de kindjes die nog zo jong zijn. Dit omdat alles nog in ontwikkeling is … en je dus met zoveel steun (wat de laars geeft) doorgezakte enkels kan creëren …

Dus gewoon even wachten tot volgend jaar met die laarsjes… Heb ze nu voor Jurian wel maar die loopt het liefst op klompen

Nou dan ben ik blij dat ik ze niet gekocht heb! Ik had er al geen goed gevoel bij, al waren ze wel superlief!
Bij prenatal hadden ze verder inderdaat sportschoebtjes en ook ballerina’s, maar die heeft ze beide al gehad, ik wou nu eens iets anders. Ach ze heeft nu pantoffeltjes aan, en ik kom vast wel iets tegen, het heeft niet zo heel veel haast.

Groetjes Anouk

Om gelijk op je topic in te haken … ik vind die jongenslaarsjes bij H&M zo leuk… Maar is dat wel wijs om te kopen? Ze zijn niet zo duur … en misschien ook niet super goed. Maar echte ‘weekendschoenen’ mag hij het verder met laarzen en klompen doen

Soooo, die Aapies zijn mega-cool! Ik vind ze ook niet zo duur. Ik heb cowboylaarsjes gehad van Kiddypads. Megaleuk, maar die waren 43,-! Als ik deze had gezien, had ik deze besteld! Ik ken die laarsjes van Prenatal. Ze zien er leuk uit, maar ze lijken mij ook niet lekker zitten. Ze zijn niet echt soepel he? Zootjes vind ik zelf niet zo mooi, dan zou ik voor hetzelfde geld liever die Aapie-slofjes kopen? Maar smaken verschillen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ook even inhaken: Rainbow, jij had toch die camellaarsjes bij de h&m gehaald? Ik vind ze wel schattig en niet duur… Loopt het nog een beetje goed?

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Gaaaaaf die Aapies, zulke ben ik naar op zoek, ga zo eens even googlen?
Zijn ze een beetje betaalbaar?
Ze heeft nu zootjes maar die vind ik voor van de winter op de fiets gewoon veel te koud en het klitteband plakt nu al niet meer terwijl er geen vuil tussenzit.

@ Anouk, ik heb bij v en d ook erg leuke slofjes gezien, het is wel handig dat je je zo ver mogelijk open kunt doen, hier worden de tenen gewoon krom getrokken met als gevolg dat je geen schoen aan krijgt.

Ooo net even op de site gekeken maar wat een ontzettend gave laarsjes.
Alleen een vraagje, zit de opening aan de zijkant en tot hoever kan ie open?

ze zijn inderdaad heel gaaf maar werken ze ook voor kids die absoluut niets aan de voeten willen hebben. als ik me 2 min omdraai dan heeft hij zijn schoenen met klitteband EN veters uit en zijn sokken ook

De onze heeft de aapies babyslofjes nooit uitgekregen, maar misschien dat hij er geen interesse in had? Hij heeft er tot zo’n 20 maanden mee gelopen (wel steeds andere maten natuurlijk ) en ze lijken echt onverslijtbaar.

Let wel op: ze zijn van leer dus in de wasmachine kan echt niet zo maar wil je geen keiharde slofjes er voor terug krijgen (die fout heb ik een keer gemaakt nadat ons zoontje er overheen had gespuugd)

@Liske, ik heb de rose nep-Uggs van H&M, want alleen die hadden ze in 22. Ik vond de camel ook leuk! Ze zijn bij Eef wat aan de grote kant eigenlijk, ik had beter 21 kunnen kopen. Maar misschien lukt het straks in de winter wel? Kijk, het zijn natuurlijk ‘sier-laarsjes’ en ze zullen niet megagoed zijn voor de voetjes, maar ik geloof dat ze 7,- waren he en ik vond ze voor dat geld te leuk om te laten staan! Nora had vorig jaar laarsjes van V&D he? Die vond ik toen ook zo leuk!! Onze meiden zijn wel hip!

@Rainbow: Oke, ik ga vanmiddag wel even langs om de kijken. Moet toch naar de kapper en de h&m zit ernaast… Ze heeft eigenlijk nog verjaarskleren nodig voor zaterdag, dus zal toch even naar binnen duiken. Ze kan ze alleen niet passen, want ik ga zonder haar. Als ze mt 22 hebben, neem ik een paar mee. Ja, vorig jaar had ze die bontlaarsjes van de v&d. Die hadden veters van onder tot boven en bleven echt goed zitten. Ze had ook en paar met klittenband aan de zijkant, maar daarbij liep ze steeds naast de zool, dat was geen succes. Ze noemde ze ook sloffen!

liefs

Oh wat leuk die schoenen bakmama… Levi heeft nu niks aan zijn voetjes dan alleen sokjes. Maar vind dit voor de winter wel koud. Misschien idee om toch eens naar die aapies te kijken als ze niet te duur zijn.

Zijn de schoenen van H&M beetje goed. Ik vind nl de ‘laarsjes’ voor Jurian wel erg leuk. Zien er op de foto niet super leuk uit … maar heb ze in het echt gezien en toen wel leuk (bij vriendin) … Voordeel is dat ik 2 maten kan bestellen en dan gewoon 1 retour moet doen…

Geloof zeker dat die zooltjes die jorg daar aan heeft heel leuk zijn. Maar voor die paar weken wacht ik wel tot hij die apies evt aan kan. Je zou nog foto maken over hoever ze open kunnen tja zo worden ze wel in de kijkers gezet. Maar nogmaals wil ik gelijk erbij vermelden dat het scheetjes van kinderen zijn… heerlijk hé!

Tja tja … die h&m ook … maar het is denk niet echt leer, en ook niet duur. Dus hij moet er toch goede speelschoenen bij hebben. Vind het belangrijk dat ze op goede schoenen veel lopen. Maar schoenen slijten ook snel. Daarom leek het mij leuk om voor goedkoop prijsje nette schoenen (bijv die van H&M) erbij te nemen als we ergens op de koffie gaan of gewoon gezellig naar opa & oma… Om 2 paar dure goede schoenen te kopen is mij te veel

Mini-boy: Op die manier heb ik ook die laarsjes bij de h&m gehaald. (Ja, toch gehaald vanmiddag). Als ik weet dat we moeten lopen, gaan haar dure schoenen aan, maar als we met de auto ergens op bezoek gaan, kan ze best die nepuggs aan. En ze zijn heerlijk warm voor thuis. Nora had ze aan, zei mooi sloffen () en heeft ze net pas weer uitgedaan om haar pyjama aan te doen.

Ze loopt er goed op trouwens hoor, maar als we echt een stuk gaan lopen, is het denk ik niet heel goed voor de voetjes. Wil jij die zwarte hoge schoenen voor Jurian kopen? Ik vind er ook op het plaatje leuk uitzien hoor. Als ze ook maar een tiengtje zijn, zou ik het gewoon doen.

liefs

@Liske, ik zag bij de V&D wéér van die Nora-achtige laarsjes! Ze zijn bij het prijzencircus maar 7,-. Ik denk dat ik morgen misschien al ga kijken, want ik wil die eigenlijk ook nog erbij hebben. Het circus begint pas 23-09, maar dan durf ik niet meer echt op pad Voor die 3,- extra ga ik denk ik morgen kijken, want de nep-Uggs vallen bij Eef toch nog een beetje uit… Bakmama had trouwens voor Jorg ooit échte Uggs, die zijn helemaal COOL.

Een beetje in de strekking van dit topic: Wij hebben weer nieuwe schoenen voor Seth gekocht, au… weer een rib verwijderd

Nu moet hij nog slofjes hebbn! Eens even kijken waar we die gaan scoren, want heb nog niet echt leuke gezien.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers