Babyhangmat

Ben ik weer Nu met een ander vraagje.

M’n schoonzusje krijgt over een aantal weken een kind, dusssss: IK WORDT VOOR HET EERST TANTE!!! Erg spannend. Maar nu ben ik over een cadeau aan het nadenken. We hebben al iets gekocht en nu wil ik er nog iets bij kopen. Ik dacht aan een babyhangmat. Ik heb al ff rondgekeken en het ziet er wel goed uit, maar is het ook iets. Hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes Natasja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hey wat leuk… Tante Natasja… klinkt goed hé!!

Ik heb ervaring met zo’n ding nl dat hij hier de familie rond gaat maar dat niemand er echt attent mee is. Heb hem zelf uitgeprobeerd maar dat ding kreeg ik bijna niet goed vastgebonden waardoor Jurian elke keer toch te laag zakte in de box… het ligt er dus helemaal aan wat voor box ze heeft. Hier was het dus geen succes… wij hebben toen een zitkussen doomoo seat (google) gekocht is wel duur… maar evt via mp. Daar hebben wij en Jurian heel veel plezier van gehad en als het goed is kan hij er straks weer op zitten en is het een zitzak…

verder evt ideetjes: een mini kraammand (bijv gevuld met allerlei spulletjes van zwitsal en een knuffeltje erbij) - luiertaart - klompjes voor de eerste stapjes met de naam van baby (erg leuk niet duur) - euh… de hersenen kraken maar ik weet natuurlijk niet hoeveel het mag kosten … dus doe maar een gooi hoor

Hoi hoi

Ik heb de minimonkey (moet je ff googlen). Het is een draagzak eigenlijk, die je op veel manieren kan gebruiken. Als draagzak vind ik 'm niet fijn; je draagt 'm namelijk zeg maar diagonaal; over 1 schouder ipv 2, dus het is niet gelijk verdeeld (en ikke zwakke rug).
Maar deze is dus ook te gebruiken in de box als hangmatje. Echt super!
Okey, ik heb 'm nu in gebruik als speelgoedzak, hahaha, nu hangt ie dus buitenboord van de box, maar goed.

Dus die zou je ook kunnen bekijken. 30 Euro kost ie, incl. verzendkosten.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Tante Natasja klinkt idd leuk! Ik wilde eerst eigenlijk geen tante genoemd worden en Merel dit ook niet leren. Maar bij nader inzien is het toch wel handig voor het herkennen van familiebanden.
M’n schoonzusje wilde een wipstoel en die hebben we al voor haar gekocht. Ze had idd ook de Doomooseat gezien, maar die is idd behoorlijk prijzig. Ze gaat deze vragen aan de vriendengroep, maar ze wil ook een gewone wipstoel voor het voeden. Dat wil ze in de Doomoo niet doen. Aan Marktplaats heb ik ook wel gedacht, maar om een tweedehands artikel cadeau te geven zie ik eigenlijk niet zitten. Dat puur persoonlijk mijn eigen mening.
Een kraammand heb ik van haar gehad, dus ik ga ff iets anders verzinnen. Maar reuze bedankt voor het meedenken!

Groetjes Natasja

Mmmm, die Minimonkey ziet er goed uit! Vooral omdat-ie voor meerdere doeleinden bruikbaar is. Ik heb ff op andere forums gekeken en de meningen zijn verdeeld. Ik ging in eerste instantie voor de hangmat, dus de andere mogelijkheden zijn leuke bijkomstigheden. Ik ga er nog eens ff over nadenken…

Groetjes Natasja

ik heb hem ook gehad zo’n hangmat maar ik vondt het een vreselijk ding!
Lieke lag er nooit fijn in. (zowat dubbelgevouwen)
die hebben we weggedaan en haar zo in de box gelegd, vondt ze ook nog eens veel fijner!

ik zou hem niet kopen maar dat is mijn mening!

groetjes gytha

Hoi tante Natasja!

Omdat Eva veel huilde in het begin, kochten wij ook een hangmat. Voor in de box. e vond het vreselijk en was er bang in omdat de randen dicht klapten als het ware. Ze voelde zich opgesloten! De Mini Monkey vond ik ook niks, omdat die heel slap is en ze daarin ook zo opgevouwen zitten. Maar er zijn genoeg leuke cadeaus joh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Natasja

Gefeliciteerd met je eerste tante zeggertje op komst.
Over een wipstoel gesproken.
Wij hebben er eentje van babybjorn super ding in alle standen te zetten en later kan ze er zelf in en uit. Hij is plat op te vouwen wij sleepten hem over mee naar toe… Wel wat aan de prijzige kant (weet niet hoe hoog je budget is) tegen de 100 eurootjes

Groetels Cora

Ik ga denk ik toch maar op zoek naar wat anders. Een wipstoel hebben we al. Ik zoek nu nog iets voor erbij.

Groetjes Natasja

euh denk denk… een bon voor een fotosessie? Kan je zelf bepalen hoe duur en is ook origineel… tja ik denk maar beetje mee … maar weet helemaal niet of je het wat vind hoor…

of euh… iets bij Hema met foto erop laten maken als de kleine er al is - Of klompen met naam erop - evt als het een meisje is een armbandje met naam erop!! - of bestek met naam erop gegraveerd

Nou moet er toch wel iets bij zitten

De bon voor een fotosessie vind ik wel een hele goeie! Ik ga eens rond kijken. Bedankt!

Groetjes Natasja

Ik kreeg toen Tim geboren werd van vrienden van ons een bon voor een moeder/baby massage. Vond dit zelf erg origineel en bijzonder. Je kleine wordt op je buik gelegd en eerst kreeg ik een lekker masker op en daarna wordt de kleine op je buik gemasseerd en daarna werd ik nog even gemasseerd. Ik heb hier erg van genoten. Was gewoon bij een schoonheidssalon. Denk dat dit wel wat duurder is, dus weet niet of dit een optie voor je is. Maar dacht ik meld het toch even.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

hoi
Ik kreeg toen Emma geboren werd een paar My First Bikkembergs (schoentjes) daar heb ik zoveel plezier van gehad!! heb ze nu voor mijn vriendin (net bevallen) ook gekocht. Ze kosten op het internet ong 49 euro.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat een leuke ideetjes allemaal zeg! En ook wel behoorlijk aan de prijs. Zelf vind ik 50,- voor een kraamcadeau, zoals voor de schoentjes, erg veel. Ik besteed zelf wel wat minder. Maar eh…toen ik was bevallen, kwamen mijn beste vriendinnen met een bon van een speelgoedwinkel. Die had ik ook gevraagd, want ik wist niet echt wat ik wilde. Ze waren met z’n vieren en ik kreeg 20,-. Terwijl het mijn beste vriendinnen zijn. Daarover was ik een beetje teleurgesteld. Vijf euro is wel erg weinig en zeker voor goede vriendinnen. Ze geven met verjaardagen ook 5,00 maar een bevalling vind ik toch wel iets anders. Tja, zo zie je maar dat niet iedereen hetzelfde is. Oh ja en ik kreeg ook een boek waar de gever duidelijk niet vooraf in had gekeken. Ik pakte het laatst om Eva voor te lezen en echt alle dieren in dat boek werden door de anderen verstoten, doodgebeten of ze werden op een andere manier lullig behandeld. Dat is niet mijn idee van een dierenboek. Dat boek was dus ook geen succes.

jeetje zeg! Wat een eng boek Rainbow! Niet echt voorleesmateriaal…

Tja rainbow dan zal ik maar niet uit de doeken doen hoe ze mij verwend hebben op het kraambed…

Hahahaha, ik kreeg óók leuke dingen hoor, zoals een kraammand waar ik elke dag iets uit mocht pakken. Maar sommige cadeaus blijven we gewoon bij wegens niet leuk of wel erg zuinig. Lekker dankbaar ben ik he?

Gewijzigd door - Rainbow op 25 Aug 2009 15:29:31

Dat ze op bezoek komen is het belangrijkste Rainbow. Maar kan me stiekem wel indenken dat het niet leuk is als je iets krijgt voor 5 eur per persoon. Zelf geef ik zelfs met verjaardagen al meer dan 5 eur. Maar ja ik kan natuurlijk niet voor iedereen in zijn portemonnee kijken.

Groetjes,
Sandra

Natuurlijk Sandra, dat is zeker zo. Maar het zijn allemaal werkende vrouwen, dus…Maar goed, dan weet ik ook wat ik hun voortaan geef he? Ik geef zelf meestal voor 10-15,- want ik heb niet zo vaak kraamfeestjes.

Ja, zeker als het allemaal werkende vrouwen zijn en dan ook nog eens je beste vrienden dan verwacht je toch altijd wel wat meer. Kan me heel goed voorstellen dat je heel blij bent met je kado, maar dat je stiekem toch wel wat meer verwacht had. Ja, dan is het een logisch gevolg dat jij niet voor 20 eur ofzo iets koopt terwijl zij maar voor 5 eur iets geven.

Groetjes,
Sandra