Babygedrag

blé wat irri zeg.de kleine zit in een piepfase, heeft hij waarschijnlijk op de
psz opgepikt want dit deed hij voorheen nooit
als hij iets wilt zegt hij het niet gewoon maar gaat als een baby op de grond liggen en lettrelijk wé wé liggen piepen.
ook als hij aangesproken word op fout gedrag gaat hij zich als een klein babytje gedragen.
dit duur nu al een geruime week, ik negeer het zoveel mogelijk maar hij gaat maar door.
super irri als ik dat effe mag zeggen

before you judge me, try hard to love me

haha sorry… ik lach je niet uit hoor maar het is wel herkenbaar
niet echt dat baby gedrag maar wel dat op de grond gaan liggen. het is niet dat hij een echte baby nadoet maar rico kan behoorlijk zeuren de laatste tijd
ook niet fijn zeker niet omdat ik hondsberoerd ben de laatste dagen maargoed ik probeer ook de positieve dingen te koesteren…dan wordt het negatieve wat draaglijker

ach als ik niet met twee polsen in het stretchverband zat zou ik er ook om kunnen lachen.
hoop dat het gauw weer over gaat.haha
het irritantste is het nep huilen als hij gecorrigeerd word, dat hij dat nu al door heeft hoe hij moet acteren is toch wel grappig, waar de psz al NIET goed voor is hahaha

Hahaha Joey doet dat soms ook, dat whèèwhèè! Hihihi ik lach me altijd rot, hij denkt echt dat ik niet door heb dat het nep is! Joey heeft het van de baby bij bumba, die zit dan in een kinderwagen of kinderstoel, en begint opeens zo te huilen, bumba geeft hem dan telkens een ander speeltje tot de baby stopt met huilen. Joey vind dat helemaal geweldig, en denkt dus ook dat mama bezig blijft met het hem naar zijn zin te maken tot hij stopt met whèè whèè! Hahaha NOT!!!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@Mamavan3jongens: oh ja ik herken het wel. ik ben blij dat ik rico niet zo vaak hoef te corrigeren (nog niet) maar er zitten dagen bij dat ik hem CONSTANT moet corrigeren. dus een aantal dagen nauwelijks tot niet en zo weer een hele dag continue.
oohhh dan BLIJFT hij jengelen en zeuren en schreeuwen en janken.
dan heb ik echt zoiets van: aaaarghhh
dan kan ik er ook niet om lachen. jij zit met je handen in het verband? wat heb je?
ik kan er zoiezo slecht tegen hoor maar je schreef het zo grappig.
ik kan er normaal ook wel beter tegen maar vanwege die FM van mij…de pijn en de vermoeidheid die het met zich mee brengt is geduld ver te zoeken op de lastige dagen

ach ik loop al twee jaar met gewrichtspijnen in mijn polsen , maar de laatste twee maanden is het extreem erg, kon de kleine van het weekeind niet eens douchen van de pijn, de verband geeft iets van verlichting.

ik ken het wel van de oudste , die deed zo toen de tweede geboren werd, maar aangezien er geen baby in huis is geweest kan hij het alleen op de psz opgepikt hebben.

gelukkig werkt de dreiging met de gang nog aardig maar net niet lang genoeg.

maar zo af en toe had ik graag behang gehad haha

enig idee waar het vandaan komt? kan het niet zo zijn dat je het carpale tunnelsyndroom hebt?
sterkte ermee!
haha…ja ook ik heb geen behang hier wel op rico’s kamer trouwens…
maar ik veeg hem gewoon onder het laminaat dat kan ook

daar heb ik nog niet eerder van gehoord , heb over twee weken weer een afspraak bij de ha in de hoop voor een doorverwijzing voor een uitgebreid onderzoek.
ik ga dr eens even op googelen

kan nog altijd de kruipruimte gebruiken bedenk ik me net hahaha nee hoor gekheid natuurlijk

heb je al gegoogled?
het voelt ook aan als pijn en het tintelt erg.
het is zo dat de zenuw tunneltjes te nauw zijn in de pols en dat je daardoor een pijnlijk gevoel ervaard en ook een dood/tintelend gevoel.

goeiemorgen , ja had effe gegoogeld maar nee dat lijkt niet op wat ik heb ik heb het niet zo in de vingers, bij mij is het echt de pols en voelt ook niet echt verdoofd, maar tis gewoon pijnlijk bij bewegen, je kan het vergelijken met een kneusing(dacht in het begin ook dat het gewoon kneusingen waren)
heb ook al een zelf reuma test gedaan maar dat blijkt het ook niet te zijn , had 2 van de 4 punten.

lieve schat een reuma test moet je toch echt bij de reumatoloog laten doen.
ik had ook die drukpunten test gedaan maar dan had ik het niet
en als de reumatoloog het doet toch ineens weer wel
misschien eerst is foto’s laten maken, misschien is er wel wat te zien.
laat ook je bloed is testen op ontstekingswaardes?

bedankt voor de tips zal het bij de ha neerleggen als ze trug is van haar vakantie

ik ben ontzettend bang voor de kans op reuma, het zit in de fam dus er bestaat een goeie kans dat het wel zo is, dus was eigelijk heel opgelucht dat die test negatief was, maar die test is dus niet betrouwbaar!?

nou ja ik hoop dat er over twee weken nu eindelijk eens een goed onderzoek gestart word want op sommige dagen kan ik wel janken van de pijn en vermoeidheid die dat zich mee brengt

mijn handen zijn ook altijd ijskoud is dat ook een kenmerk van reuma?of zou het dan door de bloedsomloop kunnen komen.

ik heb al zo vaak op het net gezocht maar er blijken heel veel mensen met dezelfde klachten rond te lopen en er nooit een diagnose word gesteld…