Babyfoon

Dit was neem ik aan de basiscursus? Daarna ben je toe aan verdieping, dus de verdiepingscursus. Dat het moeilijker wordt zeg maar. Snappie?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Eh zoveel verdieping heb het haags nie

Groetjes,

Michèle

Wellicht kunnen we terugkeren op het onderwerp? Ik ben nog steeds op zoek naar een babyfoon met combinatie functie of een goed alternatief. Ik ben niet geinteresseerd in een Haagse taalcursus.

Sorry…dat gebeurt wel vaker op dit forum…dat we nogal afdwalen…we zullen het niet meer doen (als ik ook voor m’n Haagse collega mag spreken tenminste).

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Welkom op ikke ben. Een grote dwaalactie soms, maar we zullen het niet meer doen, althans niet in dit topic

Groetjes,

Michèle

Misschien kan je je beter laten informeren bij een babyspeciaalzaak.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

wij hebben er een van philips.
vreselijk ding! zo gauw hij van de stroom af komt geen bereik en begint te peipen dat batterij leeg is. en er zitten gewoon nieuwe baterijen in.
Maar we hebben geen lang bereik nodig dus houden het hierbij.
Ik zou eens bij prenatal advies vragen, die weten er alles van!

groetjes gytha

Ik wou er eerst niet op ingaan mar doe het toch, waarom ene babyfoon die een bereik heeft van 1 km? ik vind dat een heel beangstigd idee als je een km van je kind af bent want ik neem aan dat die dan alleen in huis ligt? misschien zie ik het verkeerd hoor en is dat wel om een andere reden, maar denk eens aan brand dat uit kan breken dan ben je nooit op tijd terug lijkt mij, hoeveel gekken lopen er tegenwoordig rond (denk aan madie) brrrrrrrr. Moest het toch even kwijt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

ben blij dat ik er niet als enigste zo over denk Wil

Liefs Michelle

Hoi Monique,

Ik heb de alecto DBX-88. Ideaal ding geen storingen met andere toestellen. Ik woon achteraf dus mijn buren wonen niet dichtbij. Ook de brievenbus en kliko voor aan de weg bijvoorbeeld. Ideaal dan als je babyfoon zo groot bereik heeft.
Succes met een keuze maken…

groetjes Cora

hmzzzzzz ja op die manier is het wel ideaal

Liefs Michelle