Babyfoon


#1

wie kan me helpen om een goede babyfoon te kiezen. ik zie door het bomen het bos niet meer.

bianca.


#2

nou begin met de wijk waarin je woont,is het kinderrijke buurt(veel babies) koop dan geen philips want die heeft iedereen (of koop de duurste digitale van philips dan heb je geen last van een ander ), woon je in een buurt met ouderen kan je gewoon gaan voor de goedkoopste philips, meestal rond de 40 euro met lampjes.let wel op ik moest erg wennen aan het feit dat ie alleen geluid doorgeeft beneden als er daadwerkelijk geluid is, een wekker ernaast zetten zoals vroeger werkt dus niet, maar je hoort je kind duidelijk huilen hoor! en ziet het ook dmv die controle lampjes

als je budget beperkt is en je woont in een kinderrijke buurt ga voor een onbekend merk… die heeft niemand namelijk… iedereen gaat voor de philips

en oja bij zaken zoals prenatal zijn babyfoons standaard 20 % duurder als een scheer&foppen, bcc,megapool wat je maar in je buurt hebt als witgoed winkel


#3

bedankt voor de tip, ik denk dat ik maar eens ga kijken bij de mediamarkt. ONze buurt is erg kinderrijk, in 1 jaar tijd 8 babies.

bianca.


#4

Ik heb een goede babyfoon gevonden via de website www.draadvrij.nl.
Daar geven ze gebruikerservaringen, testen en alle info over allerlei babyfoons.
Makkelijk te vergelijken en te kiezen.
Het was erg handig. Misschien heb je er wat aan.


#5

De info van Kimmetje goed in je opnemen als je er eentje gaat aanschaffen want wij hebben dat niet gedaan en een hele slechte babyfoon. Wij horen andere kindjes erop huilen en ook heel veel herry zo nu en dan terwijl onze kindjes stil zijn. Je hoort dan heel veel ruis en bent geneigt de babyfoon uit te zetten. Met als resultaat dat je alsnog je kindje niet hoort als het huilt…

Er zitten dus hele slechte babyfoons tussen helaas.



#6

Hoi,

Wij hebben de digitale babyfoon van philips (besteld bij whekamp,
savonds besteld de volgende morgen in huis)
We hadden eerst een gewone babyfoon, maar Anne die huilt echt
zelden en dan gingen we steeds naar boven omdat we een kreuntje
hoorden en dan sliep ze dus nog.
Op een gegeven moment weer naar boven en toen was ze dus wel
wakker.
Nu kunnen we haar mooi zien bewegen met de armpjes en beentjes
en als ze dan geluiden maakt dan weten we dat ze wakker is.
We hebben bij Anne trouwens een vast ritme.
Slaapt steeds 2 1/2 uur en is dan 1 1/2 uur op.
Wij zijn erg tevreden over deze babyfoon. Kost wel 169 euro maar
dat hadden we er wel voor over.
Laat je nog even horen wat je hebt gekocht!
Jij hebt nog geen kleintje?

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 en Anne 16 week


#7

topic is van 2003???

denk wel dat ze er 1tje heeft gevonden

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#8

Hoi Bianca,
Ik heb een babyfoon gekocht op internet bij Luvion.
Dat is een beeld babyfoon, dus je hoor en zie je kleine door de babyfoon.
Ik vond het zelf ideaal omdat ik regelmatig 's avonds wat ging drinken bij mijn overburen. Zo kon ik dat blijven doen en toch mn kind in de gaten houden.
Met vriendelijke groet, Jochem


#9

Hoi hoi
Ik heb een babyfoon van Alecto ik woon op dit moment ook in een kindrijke buurt. Ik heb een babyfoon met camera zo zie ik haar gelijk liggen. Kan zowel draadlos of stopcontact gebruikt worden. Bereik 100 meter,ik heb er wat meer voor betaald maar daar heb ik ook wat voor! Nooit storing of andere kinderen erop. Van alle babyspullen wat ik ooit gekocht heb is de babyfoon het praktische en geweldigste ding wat ik ooit op babygebied gekocht heb. Op de tweede plaats komt de babydispencer(luieremmer waar 30 luiers in kunnen zonder stank op kamer te gebruioken met gewone pendaalemmerzakken. groetje chantal

chantal


#10

Hoi bianca, en heb je al een keuze kunnen maken tussen de vele babyfoons die er bestaan?

groetjes Jochem


#11

Dit is een topic uit 2003 Jochem, ik denk niet dat Bianca nog een babyfoon nodig heeft.

Groetekes, Sje