Babyfoon van de kamer gehaald

Alles al geprobeerd denk ik om mijn mannetje door te laten slapen.

Mijn zoontje (nu bijna 7 maand) sliep met 11 weken door van 19.45 tot 6.30 uur en dat was heerlijk. Dit heeft hij 5 weken gedaan en sindsdien niet meer.

Elke nacht kan ik eruit om een speen in z’n mondje te stoppen of wat te drinken. En dan niet 1 keer meestal 3 a 4 keer per wakker moment en dat varieert van 2 tot 3 keer per nacht. Hij is dan tegen 5 uur weer wakker om dan niet meer in z’n eigen bedje te willen slapen.

Een lampje
een muziekje
bedje schuin
bedje halve slag gedraaid
bedje omgedraaid
bedje ergens anders neergezet
dikke slaapzak
dunne slaapzak
geen deken
wel een deken
deur open
deur dicht
wel pap
geen pap
Nu las ik dat de straling van de babyfoon invloed kon hebben op het slapen.
Alle 3 mijn kinderen slapen/sliepen slecht op de babykamer. Dus denk dat het met het kamertje te maken heeft. Sinds mijn andere twee kids op een andere kamer liggen en er geen babyfoon meer is slapen ze prima. Zo van de een op andere dag. Helaas kan je ze niet allemaal op 1 kamer laten slapen

Maar is er misschien nog iemand met een andere tip wil dit ook niet helpen??

Groetjes Barbara

quote:
Alles al geprobeerd denk ik om mijn mannetje door te laten slapen.

Mijn zoontje (nu bijna 7 maand) sliep met 11 weken door van 19.45 tot 6.30 uur en dat was heerlijk. Dit heeft hij 5 weken gedaan en sindsdien niet meer.

Elke nacht kan ik eruit om een speen in z’n mondje te stoppen of wat te drinken. En dan niet 1 keer meestal 3 a 4 keer per wakker moment en dat varieert van 2 tot 3 keer per nacht. Hij is dan tegen 5 uur weer wakker om dan niet meer in z’n eigen bedje te willen slapen.

Een lampje
een muziekje
bedje schuin
bedje halve slag gedraaid
bedje omgedraaid
bedje ergens anders neergezet
dikke slaapzak
dunne slaapzak
geen deken
wel een deken
deur open
deur dicht
wel pap
geen pap
Nu las ik dat de straling van de babyfoon invloed kon hebben op het slapen.
Alle 3 mijn kinderen slapen/sliepen slecht op de babykamer. Dus denk dat het met het kamertje te maken heeft. Sinds mijn andere twee kids op een andere kamer liggen en er geen babyfoon meer is slapen ze prima. Zo van de een op andere dag. Helaas kan je ze niet allemaal op 1 kamer laten slapen

Maar is er misschien nog iemand met een andere tip wil dit ook niet helpen??

Groetjes Barbara

Het was vanmorgen half 7 voordat meneertje wakker werd. Wel moest ik er 2 keer uit, maar dit was omdat meneertje ontzettend aan het hoesten was en dat ik dacht dat hij zowat stikte, maar op z'n kamertje aangekomen sliep hij gewoon lekker. Hopelijk vannacht weer zo.

Het zou toch wat zijn als dat de oorzaak is? Nu weet ik dat kindjes (en ook volwassenen) heel gevoelig kunnen zijn voor straling. Maar hoe dicht staat de babyfoon bij je kindje? Misschien scheelt het als je hem wat verder weg zet?
Hoe slaapt hij overdag dan?
groetjes,
Wendy

Hij staat op de commode. Tja wat zal het zijn 1,5 mtr bij hem vandaan.
Veel verder kan het ook niet, want het kamertje is niet zo heel groot. Hij staat nu buiten in het halletje.

Overdag sliep/slaapt hij ook heel slecht. 45 minuten en dan is hij al weer wakker. Heel soms plakt hij er 15 minuten aan, maar meer ook niet.

Vanmorgen heb ik hem er om 9.30 uur ingelegd en om 11.45 uur werd hij wakker door mijn andere zoontje die uitbundig was.

Misschien toeval, maar voorlopig blijft de babyfoon even in het halletje!!

Eens kijken wat er vanmiddag gaat gebeuren.

Nou vanmiddag heeft meneertje van 14.00 tot 15.45 uur geslapen. Die babyfoon blijft echt even in de hal!!

Ik weet niet wat me overkomt!!

Gewijzigd door - babzie6 op 05 Nov 2011 16:40:43

Hoe is het vannacht gegaan bij jullie? Ik ben je topic aan het volgen omdat wij met precies hetzelfde probleem zitten…
Groetjs Nancy

Ja dit is zeker weten waar. Ik wist dit al. De babyfoon kan erg veel straling afgeven, net wat voor type je hebt.
Wij hebben de babyfoon overdag altijd in de gang staan en 's nachts hebben wij hem nog nooit aan gehad. wij horen alles prima zonder babyfoon.
Fijn dat je er eindelijk achter bent gekomen wat het is en dat hij nu wel weer zo goed slaapt. Hopelijk blijft het goed gaan!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

En weer een topnacht gehad.
Om 19.45 uur lag meneertje erin en jaja tot 6.25 uur geslapen.

Net om 9.15 uur naar bed gegaan en om 10.45 uur wakker.
Normaal gesproken slaapt hij 45 minuten per keer, Dus dit is echt al een hele vooruitgang.

:smiley:

Super!! Dit lijkt me geen toeval dan dat het van de babyfone komt. Ja soms is de oplossing dichtbij maar kom er maar eens achter wat het is.
En de nachten zijn natuurlijk helemaal heerlijk.