Babyfoon met camera

Voor de mamma’s die het wat lijkt de Aldi heeft vanaf zaterdag camerababyfoons te koop voor 99.99. Niet dat ik aandelen heb hoor, maar ik heb hem zelf al twee jaar (helaas was ie toen heen 99.99 ) maar ik dacht meer mochten jullie er interesse in hebben en je afvragen of het een goed apparaat is dan kan ik bij deze een volmondig JA geven.

Groetjes,

Michèle

Hey bedankt. Wij hadden 'm ook gezien en degene die we nu hebben heeft kuren. Dit is dus een kanshebber…

Groetjes Natasja

Ik zag het ook en zei tegen manlief dat lijkt me wel wat. Ja zegt hij maar de meeste tijd (alleen de ochtend niet) is het donker op de kamer bij Levi. Wat moet je dan met een camera? Ook zei hij dat ik er best gestresst van zou worden als je terug kijk dat Jurian huilbaby was … dan raden ze een babyfoon zo ie zo af. Maar zonder kan ik niet…

Hoe doen jullie dat als het donker is? Dan is de meerwaarde van die camera toch weg?

Lijkt me idd wel handig, maar ik heb nooit een babyfoon gehad. Ik heb, zoals jullie misschien wel weten, 2 krijsers gehad, dus ik had/heb helemaal geen babyfoon nodig… bovendien hebben wij houten vloeren boven, dus ik hoor het zelfs als ze omdraaien in bed. Tenminste IK hoor dat, mijn man lijkt wel doof voor dat soort geluiden… maar nu weet ik wel waardoor mijn moeder altijd wist wat wij aan het uitspoken waren! Je krijgt er een supersonisch moedergehoor van!

Hier ook nooit een babyphone gehad. Mijn huisje is klein he! En alles gelijkvloers dus niet zoveel problemen mee gehad. Ik ging wel in de tuin werken als ze sliep, of gewoon lekker zitten, maar haar kamertje grenst ook aan de tuin! Dus dat was prima! Maar goed wij hebben ook gewoon samen geslapen behalve overdag, want anders had ik d’r misschien niet gehoord hoor, als ik slaap, slaap ik zeg maar!

ik heb er ook een en vind het super dingen

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

@ miniboy inderdaad hij heeft infrarood dus nachtzicht. Dus je ziet je kindje ook gewoon in het donker.

Wij hebben hem toen gekocht omdat morgan twee keer bijna gestikt is in der eigen opgeefsel en ik op elk geluidje liep dit gaaf mij heel veel rust. Mocht de tweede er ooit komen zal ik zeker als deze het niet meer doet weer voor een camera gaan.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben nooit een babyfoon gehad, tot vorig jaar… dan zitten we even bij de buren, maar konden dan Noah niet horen als we binnenzaten… (in de zomer wel want hij slaapt ook achter, en dan zaten we buiten), en wisten dus ook nooit of hij huilde of niet, en ik was het heen en weer geloop zooooo zat… En ik was een cadeautje aan het kopen voor mn nichtje en zag opeens een aanbieding bij de Intertoys (geloof ik) van 100 euro naar 30 euro… dus ik heb hem direct mee genomen… met terugspreekfunctie (geen camera, dan blijf ik kijken). Maar vindt het ideaal… Kan niet meer zonder…

Al moet ik eerlijk zeggen dat onze huizen niet zo heel erg goed geisoleerd zijn, en je de kids van de buren nog hoort huilen/gillen, en als ze naar de wc gaan of water uit de kraan pakken… dus je hebt eigenlijk hier geen babyfoon nodig…

Liefs, Melanie